8.2/10

Coby de kock

De service is prima.
Het bedrijf doet wat het belooft.

Mevrouw Servranckx

Ben tevreden van Labanne-webshop, tot nu toe is alles goed aangekomen wat ik besteld heb.

Zij hebben in huis wat ik zoek en de prijs valt mee.

Bestelformulier duidelijker maken, had flesje van 200ml besteld en kreeg eentje van 20ml ,,,

De Lang

Na een flinke zoektocht op de site is het gelukt om de artikelen te bestellen van mijn keuze. De aflevering ging snel, maar er was veel te veel verpakkingsmateriaal gebruikt. Voor een milieubewuste... Na een flinke zoektocht op de site is het gelukt om de artikelen te bestellen van mijn keuze. De aflevering ging snel, maar er was veel te veel verpakkingsmateriaal gebruikt. Voor een milieubewuste onderneming vind ik dit geen goede zaak

Het Aveda product zelf is de rompslomp erom heen meer dan waard

Minder verpakkingsmateriaal!

Meander Bremer

We hadden een snelle levering, maar helaas kregen we het verkeerde product! Ik koop regelmatig online, en vergissen is menselijk, maar ik was ervan overtuigd dat ik het goede product had... We hadden een snelle levering, maar helaas kregen we het verkeerde product! Ik koop regelmatig online, en vergissen is menselijk, maar ik was ervan overtuigd dat ik het goede product had aangevinkt. De klantenservice vond dat ik maar opnieuw moest bestellen zonder enige tegemoetkoming. Heel jammer. Niet klantvriendelijk

H. van den Berg

Uitstekend. je krijgt info over de status van je order en ik had mijn bestelling al na 2 dagen in huis.

snelheid van leveren en info over de status van de order

Martina Van der paard

Goede en snelle service

judith

Direct bevestiging via mail en snelle levering

Altijd een notitie bij in de doos wie het ingepakt heeft. Maakt het persoonlijk

Als iets er niet is, dit vooraf in een mail aangeven, dan kan dit nog aangepast worden. En liever niet achteraf via de notitie in de doos.

Wendy Pigmans

Erg fijne en duidelijke website, bestelling gedaan en de volgende dag geleverd.

Yvonne Volmer

Ervaring is goed

Onduidelijkheid website. Geen mogelijkheid om in te loggen om eerder gedane bestellingen in te zien.

Korteweg

Goede ervaring