Il primo ijscafe helmond

Gaby

Bagger

Nvt

Bedankt voor het beoordelen van Laadpaal24.

Wat vervelend om te horen dat je ons als bagger hebt ervaren. Zo te zien is er wat verwarring geweest tussen jou en de eindklant over hoe alles werkt. Ik zie dat er al uitgebreid contact is met onze specialist om alles te regelen en ga er vanuit dat je daarmee voldoende geholpen bent.

Mochten wij je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen wij het graag en helpen wij je verder.

anoniem

Top

snel geleverd

Sjaak.

In één woord: Perfect.

Supersnelle levering.

Elektro service 24

Het slechtste laadpaal bedrijf dat ik ooit heb meegemaakt met 100 al geplaatste palen

Geen, aan de telefoon kunnen ze niet helpen

Goedendag,
Ik heb je even een mail gestuurd met het verzoek om wat meer informatie te verstrekken. We willen immers graag weten wat er fout is gegaan en wat we dus moeten verbeteren.
Met...

Wieringa

Heldere uitleg aan de telefoon

BVS

Eerst niet op voorraad dan na annulering alsnog zogenaamd bezorgd, tel heeft lange wachtrijen

Bedankt voor het beoordelen van Laadpaal24.

Zoals bij eerder contact al aangegeven vinden we het spijtig dat dit product zo lang uit voorraad was. Dit had te maken met het internationale gebrek aan plasticgranulaat.
Wel mooi dat je de zogenaamd bezorgde order retour hebt gestuurd en we je dus je geld hebben kunnen overmaken.

DENNIS KATZ

Ik wacht op het activeren van mijn pas

Ik wacht nog steeds