Duidelijke stappen tot het komen van een bestelling. En het resultaat is echt prachtig, helemaal naar wens.

Heldere informatie op de site, snelle levering en materiaal lijkt op de foto’s. Aanrader!

marc van Hest

Prima, keurig contact met ons gezocht een geadviseerd, wat wij wilden was volgens hun niet wenselijk!
helemaal top!

Overleggen met ons als klant en aangeven dat wat wij willen niet slim is!

Makkelijke site om te bestellen.

Ik werd gebeld om te vragen of de maten wel goed waren.
Ik werd gebeld om te vragen of de maten wel goed waren.
Wij hebben een tuinzet met hoge rug leuningen , en werden gebeld door een meneer of de maten wel goed waren en of ik gedacht had aan de 5 cm hoge zit kussen . Ik had er aan gedacht en vond het toch fijn dat er opgelet werd .

fijn dat je wat staaltjes kan opvragen, snelle reactie per mail op mijn vraag

Rijniers

Na een bestelling hebben gedaan kregen we een dag later een telefoontje met de mededeling dat de bies niet in de zelfde stof kon. Met een duidelijke uitleg en een goed advies qua alternatief kregen... Na een bestelling hebben gedaan kregen we een dag later een telefoontje met de mededeling dat de bies niet in de zelfde stof kon. Met een duidelijke uitleg en een goed advies qua alternatief kregen we een nieuwe bevestiging. na zo'n kleine 3 weken kregen we de kussens binnen. De stof is boven onze verwachting en idd is de kleur bies met deze stof zelfs chique te noemen.

Service is top.

Goede service, ik werd nog extra gebeld omdat ze mijn bestelde kussens te hard vonden en een andere vulling adviseerden.
Snelle levering en ze zitten heerlijk !

Ze denken mee en geven goede adviezen.

Tevreden klant

Speciale kussens voor op de bank laten maken. Het doorgeven van alle wensen en eisen ging prima via de website. Ook de levering was binnen de aangegeven tijd.
Vooraf alleen geen melding...
Vooraf alleen geen melding gekregen per mail dat e.e.a. verstuurd was. Gelukkig was ik thuis om de spullen in ontvangst te nemen.

Een overzichtelijke website

Blom

Kleur van de kussens komt niet overeen met de kleur op de site. De kleur is in het echt feller.
Op aanraden van kussensopmaat de kussens 10 cm dikte genomen. Liever toch een dikker plofkussen gehad.

Reactie kussensopmaatkopen.nl:

Jammer dat de kleur is tegen gevallen maar wij geven op 2 plaatsen in onze website aan dat op voorhand stalen aanvragen sterk aan te bevelen is daar uw schermkleuren Computer afwijken van de... Jammer dat de kleur is tegen gevallen maar wij geven op 2 plaatsen in onze website aan dat op voorhand stalen aanvragen sterk aan te bevelen is daar uw schermkleuren Computer afwijken van de werkelijke kleuren. De aanbeveling dikte van uw rug plofkussen was juist in mijn beleving daar u anders weinig zitruimte zou hebben.

Michael Schijns

Prima en snelle levering

Gebeld worden omdat we 1 van de 8 kussens verkeerd hadden besteld.