Het duurde even voordat we de kussens in huis hadden, maar we hebben goed telefonisch contact gehad. De kussens passen perfect op onze loungebank, hier zijn we erg tevreden over!

patrick

Opvolging op zogenaamd "verloren zending " (wordt naar postnl gewezen) ver onder de maat. Ze waren op een gegeven moment zelfs mijn ondergegevens kwijt en we werd pas na het verzoek tot restitutie... Opvolging op zogenaamd "verloren zending " (wordt naar postnl gewezen) ver onder de maat. Ze waren op een gegeven moment zelfs mijn ondergegevens kwijt en we werd pas na het verzoek tot restitutie verdere actie genomen. Heeft uiteindelijk bijna 40dagen geduurd qua levering. Paste uiteindelijk wel keurig en zag er netjes uit.

Reactie kussensopmaatkopen.nl:

Beste relatie, u bent inderdaad het slachtoffer geweest van enorme nalatigheid van postNL, zoals bekend ca. 3-5 % gaat verkeerd. MIjn excuses hiervoor. Wij hebben alles in het werk gezet om het te... Beste relatie, u bent inderdaad het slachtoffer geweest van enorme nalatigheid van postNL, zoals bekend ca. 3-5 % gaat verkeerd. MIjn excuses hiervoor. Wij hebben alles in het werk gezet om het te bespoedigen want normaal gezien heeft u binnen 2-3 dagen de goederen in huis. Ik ben in ieder geval blij dat u tevreden bent met de kussen.

Prima service

Duidelijke instructies en uitleg

Anja

Mijn ervaring is matig. De kussens zijn goed, maar de kleur klopte niet. Ik had de bevestiging weliswaar zelf niet goed gecontroleerd maar de verkoper bleek achteraf niet bereid om een gezamenlijke... Mijn ervaring is matig. De kussens zijn goed, maar de kleur klopte niet. Ik had de bevestiging weliswaar zelf niet goed gecontroleerd maar de verkoper bleek achteraf niet bereid om een gezamenlijke oplossing te zoeken. Ik vond de verkoper klantonvriendelijk.

??

Reactie kussensopmaatkopen.nl:

Beste mevrouw, ik had uw reactie verwacht. U heeft zelf de kleur gekozen en 4 keer niet nagekeken. U ziet wat u heeft gekozen n.l. op het scherm staan, u krijgt daar direct een bevestiging van via... Beste mevrouw, ik had uw reactie verwacht. U heeft zelf de kleur gekozen en 4 keer niet nagekeken. U ziet wat u heeft gekozen n.l. op het scherm staan, u krijgt daar direct een bevestiging van via de mail, daarna krijgt u nog eens een bevestiging met de week van levering erin vermeld en daarna krijgt u een factuur via de mail. Hoe moeten wij het nog beter doen. U heeft mij kenbaar gemaakt dat onze website fouten maakt wat onmogelijk is. Ik betreur dat u ontevreden bent met de kleur maar u moet het toch echt bij u zelf zoeken. U heeft werkelijk niets gecontroleerd om eventuele fouten uwerzijds nog door ons te laten herstellen.

Wilke

Het maken van een keuze online was duidelijk en de kussens die ik kreeg helemaal naar wens.

Het kan lastig zijn het goede product en dikte te kiezen. Maar de site is wat dat betreft vrij duidelijk.
En anders zijn ze per mail en telefonisch hel goed te bereiken.

Jose Brands

Prima bedrijf! Mooie kwaliteit kussens gekocht voor in de Wicker tuinstoelen. Perfect op maat!

Ja. Goede service!

Bianca

Kussens op maat laten maken. Erg tevreden.

Mooie kussens, op tijd geleverd, goed telefonisch advies gegeven

Keurig gemaakt

Nee niet echt