8.2/10

Vlotte communicatie en correcte levering.

Reactiesnelheid communicatie

Uiterst positief !

Ruim assortiment

Kan er zo niet direct bedenken

Tevreden met het product. perfect op maat zoals gevraagd. Verzendkosten volgens mij iets aan de dure kant.

Goed product en voldoende uitleg beschikbaar.

Onderhoudmarc

X

Bestelling en levering liepen perfect

Snel binnen. Hulp bij sjouwen door chauffeur.

Robin

De ervaring vond ik erg prettig. Overzichtelijke website en een handige tool om de maten van de producten op te geven. Waarna je gelijk de kosten te zien krijgt. Ruim en betaalbaar assortiment.... De ervaring vond ik erg prettig. Overzichtelijke website en een handige tool om de maten van de producten op te geven. Waarna je gelijk de kosten te zien krijgt. Ruim en betaalbaar assortiment. Snelle levering en zeer goed verpakt.

Duidelijk en overzichtelijke informatie.
Ook wanneer je mischien niet zo veel verstand van de producten hebt, staan er erg goede product omschrijvingen.

Kan zo niets bedenken wat beter kan. Ik vond het een prettige website. Niets meer aan doen.

Smets Ludo

Zeer vriendelijke en goede communicatie , zeer behulpzaam

Communicatie en service

Doe zo verder maar werk met andere verzendmaatschappij , Boost stopte de bestelling half in de opening van de brievenbus in plaats van ze af te leveren waardoor ze had kunnen beschafigd worden .

Vlotte levering en goed verpakt. De maatvoering klopt exact. Er was door de transporteur schade veroorzaakt en een paar dagen later stonden er nieuwe platen op de stoep. Dat is wat je noemt... Vlotte levering en goed verpakt. De maatvoering klopt exact. Er was door de transporteur schade veroorzaakt en een paar dagen later stonden er nieuwe platen op de stoep. Dat is wat je noemt service.

Snelle levering enen de juiste artikelen en goed verpakt.

Klein detail maar ik had schade gemeld waarna men zei dit uit te gaan zoeken. Na een paar dagen gratis nieuwe panelen ontvangen (klasse) maar dit was niet gemeld. Ik stond al op het punt weer te... Klein detail maar ik had schade gemeld waarna men zei dit uit te gaan zoeken. Na een paar dagen gratis nieuwe panelen ontvangen (klasse) maar dit was niet gemeld. Ik stond al op het punt weer te gaan bellen en dat had dus voorkomen kunnen worden door te melden dat er nieuwe panelen zouden worden geleverd.

Goede kwaliteit

Netjes en zeer goed verpakt

Misschien opvolgen wanneer iets wordt geleverd, moest er nu zelf voor bellen

przydryga eric

Vriendelijke ontvangst direckt meedenken voor een oplossing van mijn probleem, zeer goed eindresultaat

hulp voor oplossing

goed bezig zo