8.2/10

AW de Boer

Tot mijn schrik was de lengte van de geleverde plaat langer dan opgegeven. Gelukkig veroorzaakte dat geen groot probleem bij de montage.

Prima levertijd

Niet eerder versturen voordat de afmetingen voor een tweede keer zijn gecontroleerd.

Muesic productions

Een voorbeeld voor velen !

Perfect passend en geleverd. Professioneel!

Tom Kofman

Keurig vlgs afspraak geleverd. Maatvoering polycarbonaatplaten perfect.

Heldere info op website

Drie van de acht platen waren slordig met alu-tape afgedicht.

Koelewijn MKB-Support

Prima gelevrd

Zeer goed geholpen toen er een maat veranderd moest worden

Nee

Nieuwenhuis

Bereikbaarheid zeer slecht m.n telefonisch

Geen oordeel

Beter bereikbaar en beter comuniceren

HEILIEGERS

Betrouwbaar

Misschien in de dagen na de bestelling wat info als levering vertraging heeft.

Steven

Wegens Covid-19 later geleverd dan beloofd (Heb hier alle begrip voor uiteraard). Verder alles perfect op maat en uitstekend van kwaliteit

David van den berghe

Zeer slechte ervaring. Bestelling liep keurig, levering duurde lang maar goed. Tot bleek dat ze foutief materiaal leverden. Deze tot 2 x gemeld via mijn login, finaal 10 mails gestuurd.... Zeer slechte ervaring. Bestelling liep keurig, levering duurde lang maar goed. Tot bleek dat ze foutief materiaal leverden. Deze tot 2 x gemeld via mijn login, finaal 10 mails gestuurd. Niks...gebeld en een vriendelijke man garandeerde me te helpen. We zijn 2 maand later, heb betaald voor fout materiaal en werd niet geholpen, zielig

Zie boven

Dolf Geerlings

Klantvriendelijk en klantgericht

Gewoon niet nodig, tevredenheid alom

kaaswinkel Varsseveld

Op zich is het plexiglas heel mooi , alleen met uitpakken zat er al een flinke kras op , maar omdat ik ze nu nodig had vanwege de corona heb ik er geen melding van gemaakt .

mooi plexiglas bestellen was handig ,kunnen alleen beter gelijk aangeven wat de levertijd is .

levertijd gelijk aangeven ondanks dure verzendkosten toch een flinke kras op het plexiglas