Sidney

Niks aangekregen

Reactie Kunstgras.nl:

Beste Sidney,
Wij hebben richting het schoolproject van uw kleindochter diverse stalen toegestuurd, en u telefonisch gemeld dat wij geen 10 stalendozen tbv het schoolproject kunnen sturen....
Beste Sidney,
Wij hopen u voldoende te hebben geinformeerd en wensen jullie veel plezier met de toegestuurde stalen!
Team Kunstgras.nl

Zachte soorten, goede variëteit

Snelle levering van staal

Zeer snelle levering voorbeelden keurig verpakt duidelijk gelabeld, nette correcte/eerlijke antwoorden op mijn vragen; fatsoenlijke voorbeelden geleverd.

Tom Mol

Goed product
goede telefonisch advies

Ik heb 3 staaltjes opgevraagd en die waren er binnen 2 dagen, erg netjes

Gratis sample,
Mooi gras

Rick van Dam

We hebben gemakkelijk kunnen bestellen en de levering was zeer snel en correct. Het gras was compleet met doek en pinnen in één handzame rol gewikkeld en na het leggen (wat zeer vlot ging) zit het... We hebben gemakkelijk kunnen bestellen en de levering was zeer snel en correct. Het gras was compleet met doek en pinnen in één handzame rol gewikkeld en na het leggen (wat zeer vlot ging) zit het er perfect uit. We hebben al veel complimenten mogen ontvangen en men is onder de indruk dat 'het niet van echt is te onderscheiden'. Ook het contact met het bedrijf is vlot en vragen die wij hadden werden vlot beantwoord.

Levering op voorkeurs datum. Prima klantenservice. Levering in orde. Kwaliteit kunstgras naar tevredenheid. Eigenlijk alles goed gegaan, zoals je verwacht.