Snelle levering, prima service.

Serdar

Natuurlijk mooi

Leenders

Mooie grote stalen

Peter Ceelaert

Mooie mat, alles goed geleverd. Top

Precies op maat
helemaal goed, best tevreden

Snelle levering . Gratis proefstalen is een sterke service

Dennis Hilversum

Snel antwoord en snelle levering, prima product

Lennart

De website: perfecte product- en toepassingsinformatie, de klantenservice (telefonisch); zeer klantvriendelijk en met kennis van zaken, de levering: conform afspraak en het product; helemaal zoals... De website: perfecte product- en toepassingsinformatie, de klantenservice (telefonisch); zeer klantvriendelijk en met kennis van zaken, de levering: conform afspraak en het product; helemaal zoals besteld!

Walter Vangerven

Ze komen na wat ze beloven, ik heb een monster van kunstgras aangevraagd en binnen 2 dagen is het in huis.

Robin van gils

Mooi gras

Reactie Kunstgras.nl:

Beste Robin,
Beste Robin,
Wij betreuren dat u niet tevreden bent over het kunstgras op maat. Het is inderdaad zo dat wij in de praktijk altijd 5cm extra leveren, zodat u altijd uitkomt, en inderdaad nog wat dient af te snijden.
Voor ons ook een leermoment, dus bedankt voor deze opmerking, we gaan onze voorwaarden hier op aanpassen!
Team Kunstgras.nl