Robin van gils

Mooi gras

Reactie Kunstgras.nl:

Beste Robin,
Beste Robin,
Wij betreuren dat u niet tevreden bent over het kunstgras op maat. Het is inderdaad zo dat wij in de praktijk altijd 5cm extra leveren, zodat u altijd uitkomt, en inderdaad nog wat dient af te snijden.
Voor ons ook een leermoment, dus bedankt voor deze opmerking, we gaan onze voorwaarden hier op aanpassen!
Team Kunstgras.nl

Henk

Snelle levering en precies zoals besproken.
Uitermate tevreden en ga het zeker aanraden bij vrienden als die zoiets zoeken.

Michiel

Duidelijke website en goed telefonisch advies
Zeer snelle levering

Veel keuze
ruim prijs niveau

Yentl Mussche

Geen idee

Fotostudio Ziezo Gorinchem

Compleet aanbod. Direct op maat mee te nemen. Geen opdringerige verkopers. Wel plezierige hulpvaardige verkoper met goede adviezen. Goede afhandeling.

Prijs en snelle levering

Tevreden klant

Overzichtelijke site en snelle levering

Advies en de levering volgens afspraak

Reactie Kunstgras.nl:

Geachte klant,
Dank voor uw reactie.
Geachte klant,
Dank voor uw reactie.
De zelfklevende lijmband is gemaakt om 2 stukken kunstgras aan elkaar te plakken, hierover hebben wij nog niet eerder klachten ontvangen. Indien het nog niet goed plakt kunnen wij kosteloos een nieuwe rol zelfklevende lijmband toezenden en de oude retour nemen om deze te onderzoeken.
U kunt ons bellen of een mailtje sturen naar info@kunstgras.nl voor verdere afwikkeling.
Kunstgras.nl

Snelle reactie