Marloes

Lage bureaukosten, reageren snel op mail, telefonisch goed bereikbaar, betalingen lopen probleemloos. Maar belangrijker nog, er is destijds goed meegedacht over een passende gastouder voor onze... Lage bureaukosten, reageren snel op mail, telefonisch goed bereikbaar, betalingen lopen probleemloos. Maar belangrijker nog, er is destijds goed meegedacht over een passende gastouder voor onze dochter. Intake aan huis waardoor bureau een goed beeld krijgt van wat je zoekt en wilt. In ons geval ging het om een flex plek ivm wisseldiensten... wij hebben een topgastouder via dit bureau, bijna jammer dat het dit jaar het laatste jaar is. Vlgd jaar naar school

Beste Marloes,
Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie review. Fijn te vernemen dat je zo tevreden bent over jullie gastouder en over onze dienstverlening!

astrid overkamp

Vriendelijke benadering

Beste Astrid,
Hartelijk dank voor het plaatsen van deze positieve review.

Dirkje post

Alles goed

Beste Dirkje,
Hartelijk dank dat u de moeite hebt genomen een review te plaatsen. Fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening!

Paulien Jansen van Doorn

Altijd bereikbaar. Geeft duidelijk uitleg op mijn vragen. Mail wordt snel beantwoordt

Beste Paulien,
Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review!
Fijn te vernemen dat u tevreden bent over onze dienstverlening.

Dappere dodo

Betrouwbaar

Beste Renate,
Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review!

Femke bomers

Goedkoop

Beste Femke,
Hartelijk dank voor uw recensie en goed om te vernemen dat u ons onze lage bureaukosten waardeert. Mocht u nog tips voor ons hebben dan vernemen wij dat graag van u.
Met...
Beste Femke,
Met vriendelijke groeten,

Lianda Bakker

We hebben weinig contact met het gastouderbureau. Dat komt ook omdat het met onze gastouder prima verloopt

Beste Lianda,
Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review! Fijn te vernemen dat de opvang van uw kindje bij uw gastouder naar tevredenheid verloopt.
We komen jaarlijks tenminste twee...
Beste Lianda,
We komen jaarlijks tenminste twee keer bij onze gastouders en we voeren jaarlijks een evaluatiegesprek met onze vraagouders. Hier zijn, in uw geval, geen bijzonderheden uit naar voren gekomen.
Echter, als u iets mist in het contact met ons verneem ik dat graag!

Reink - Spijkstra

Zeer correct.

Beste Jantine,
Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn om te vernemen dat u tevreden bent over onze dienstverlening!

Broekman

Weinig contact

Beste Ilona,
Beste Ilona,
Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij voeren jaarlijks eenmalig een telefonisch evaluatiegesprek met ouders, dit hebben wij een maand geleden ook met u gedaan zie ik. Indien er verder geen bijzonderheden zijn dan blijft het jaarlijks bij een eenmalige mondelinge evaluatie. De gastouder bezoeken wij jaarlijks minimaal twee maal en ook met hen voeren wij nog een aparte evaluatie per gezin.
Met vriendelijke groeten,

schiebergen

Ze regelen keurig de betalingen etc, nooit problemen mee gehad.

Beste Maitenna,
Wij willen u hartelijk danken dat u de tijd heeft genomen om deze aanbeveling te schrijven!
Groeten,