A Pieper (de bezige bijtjes)

Ik vindt het bijzonder jammer dat ouders dubbele bureau kosten moeten betalen als de gastouder ziek is en dat het kind bij een andere gastouder (die via jullie bureau werkt) dat extra moeten betalen.

Beste Anita,
Beste Anita,
Hartelijk dank voor uw recensie. Dat is inderdaad correct, ik begrijp uw opmerking en zal u opheldering verschaffen. Indien ouders van een extra gastouder gebruik maken tijdens ziekte of vakantie dan zijn wij helaas genoodzaakt om onze gemaakte kosten te dekken en hiervoor onze zeer lage bureaukosten van maar €35,- in rekening te brengen. Wij zijn immers ook genoodzaakt om alle werkzaamheden dubbel te verrichten. Er dienen voor gastouder en ouders op de achtergrond heel wat werkzaamheden uitgevoerd te worden en wij kunnen het simpelweg niet weggeven.
Alle ouders zijn hier vooraf duidelijk van de hoogte gesteld, het staat overal vermeld en wordt besproken tijdens het koppelingsgesprek. Ook hebben ouders voor de extra gastouder met bureaukosten het volle recht op kinderopvangtoeslag.
Ik hoop met deze reactie meer begrip bij u te hebben gekweekt en mocht u nog behoefte hebben aan meer toelichting dan verneem ik dat graag van u.
Ik heb gezien dat u ons een maand geleden met een 8 hebt beoordeeld tijdens de jaarlijkse evaluatie en ben blij om te vernemen dat u verder tevreden bent over onze dienstverlening.

J. Vonk

Altijd goed bereikbaar als er eens wat is. Duidelijke info.

Hoi Janette,
Dank u wel voor het schrijven van deze goede ervaringen met ons!
Maaike

irene Lassing

Het contact met Krokodilletje is voornamelijk via de mail, bij vragen krijg je een snel antwoord.
Het maken van afspraken voor evaluatie of risico inventarisatie gaat erg makkelijk; online zelf je datum en tijd kiezen

Hallo Irene,
Bedankt voor uw review en goed om te vernemen dat u tevreden bent over onze diensten!

Pucurica

Duidelijk. Geven snel antwoord. Nemen je serieus. Altijd goed geholpen.

Goedemorgen Semina,
Wij waarderen het ten zeerste dat u de tijd heeft genomen om deze review te plaatsen, bedankt!
Mayke

Marieke Haarhuis

Als gastouder ruim 4 jaar bekend met Krokodilletje met diverse vraagouders . Ervaring zeer goed!

Beste Marieke,
Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review!
Mayke

Ikke &Jij

Duidelijk, efficiënt, houd zich aan afspraken, betalingen op tijd

Hallo Jolanda,
Wij willen u hartelijk danken voor deze leuke recensie!

Judith Post

Altijd duidelijke antwoord op vragen. Vriendelijkcontact en snelle reakties.

Hoi Judith,
Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review!
Groetjes,
Maaike

Dappere do do

Perfect geregeld

Beste Dappere Do Do,
Wij willen u hartelijk danken voor deze mooie beoordeling!

Ineke

Spontaan en leuk personeel. Ook verlopen de uitbetalingen op tijd en als er iets is dan wordt je snel en goed geholpen. Mijn gezinnen zijn ook erg positief over het krokodilletje.

Liefs Ineke

Beste Ineke,
Hartelijk dank voor uw positieve review!
Team Krokodilletje

Rico

Zeker aan te bevelen. Gewoon een goed gastouderbureau. Wij zijn nu ruim een jaar bij hun en zouden eigenlijk niet weten wat er beter zou moeten. Dat was bij ons vorige bureau wel anders en ook... Zeker aan te bevelen. Gewoon een goed gastouderbureau. Wij zijn nu ruim een jaar bij hun en zouden eigenlijk niet weten wat er beter zou moeten. Dat was bij ons vorige bureau wel anders en ook scheelt het ons veel geld.

groet,

Rico

Beste Rico,
Wij waarderen uw recensie ten zeerste!
Team Krokodilletje