Corinde

Incompetente medewerkers , alleen de baas mag iets beslissen maar die komt maar weinig aan de telefoon, ze hebben door een slechte verdeling van de kosten per uur per kind mij teveel in rekening... Incompetente medewerkers , alleen de baas mag iets beslissen maar die komt maar weinig aan de telefoon, ze hebben door een slechte verdeling van de kosten per uur per kind mij teveel in rekening gebracht waardoor de verdeling bij belastingdienst erg slecht uit kwam en wij daardoor 8.000 e teveel hebben betaald in 3 jaar. Daar kom je dan achter als je overstapt naar een gedegen gastouderburo. Krokodilletje heeft met de klacht niets willen doen of erin willen betekeken, wat ze wel konden doen richting belastdingdienst. Op advies belastingdiensg en klachteninstantie gastouderburo’s was t met 1 formuliertje en het zou geregeld kunnen worden on terug te krijgen. Erg veel geld dus. Goedkoop is zeker erg duurkoop bij deze organisatie!!!!

Beste Corinde,
Beste Corinde,
Wij kunnen uw eigen onjuiste aanvraag van de kinderopvangtoeslag van drie jaren lang helaas niet herstellen. Wij vinden de situatie voor u erg vervelend echter kunnen wij hierin niets voor u betekenen hoe graag wij dit ook zouden willen.
Wij zijn allen ten alle tijde goed bereikbaar, dit geld ook voor het management. U bent destijds keurig en accuraat door zowel onze medewerkers als het management te woord gestaan en geholpen. Wij hebben geen slechte verdeling van uw uurtarief gemaakt, u heeft zelf uw uurtarief bepaald en deze aan ons en de belastingdienst doorgegeven. Kinderopvangtoeslag aanvragen kunnen en mogen wij niet als gastouderbureau, dit kunnen alleen ouders doen en dit is dan ook de verantwoording van ouders zelf.
De belastingdienst heeft u destijds niet correct geadviseerd, dit komt helaas vaker voor. Wij konden overigens net als uw huidige gastouderbureau andere uurtarieven voor u instellen echter niet met terugwerkende kracht van 3 jaren, dit kan ook uw huidige gastouderbureau niet bewerkstelligen.
Met vriendelijke groeten,
Team Krokodilletje

Gerrit Buchner

Gastouderbureau is kwaliteitsrijk, heeft zeer bekwame en deskundige medewerkers, problemen worden adequaat opgelost en is zeer klantvriendelijk en denkt mee met de klant, alles super geregeld en THE... Gastouderbureau is kwaliteitsrijk, heeft zeer bekwame en deskundige medewerkers, problemen worden adequaat opgelost en is zeer klantvriendelijk en denkt mee met de klant, alles super geregeld en THE CLIENT IS KING bij dit bedrijf. Als u een perfect gastouderbureau zoekt, neem dan contact op met Krokodilletje, u zult er geen spijt van krijgen!!!!

Beste Gerrit,
Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie review! Fijn te vernemen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening.
Maaike

Geurt

Zaken zijn allemaal prima geregeld, goed bedrijf en aan te raden.

Hallo Geurt,
Hartelijk dank voor het schrijven van uw positieve recensie.
Groeten,

Gastouderopvang bij Bernadette

Ik ben vorige maand van gob Gastvrij overgestapt naar Krokodilletje, ik durf mijn uren bij Gastvrij niet meer in te dienen wegens betalingsachterstanden en GGD problemen maar gelukkig heeft... Ik ben vorige maand van gob Gastvrij overgestapt naar Krokodilletje, ik durf mijn uren bij Gastvrij niet meer in te dienen wegens betalingsachterstanden en GGD problemen maar gelukkig heeft Krokodilletje dit op weten te lossen. Alles is dezelfde dag nog perfect in orde gemaakt voor mij en al mijn ouders.

Beste Bernadette,
Wij willen u hartelijk danken voor uw beoordeling en goed om te vernemen dat alles naar wens is verlopen.
Mayke

Gastouder Jamilla

De uitbetalingen lopen hier altijd goed en op tijd wat voor mij erg belangrijk is. Ik wacht nog steeds op geld van mijn vorige bureau Gastvrij. Ben overgegaan van ander bureau naar het Krokodilletje... De uitbetalingen lopen hier altijd goed en op tijd wat voor mij erg belangrijk is. Ik wacht nog steeds op geld van mijn vorige bureau Gastvrij. Ben overgegaan van ander bureau naar het Krokodilletje en dat had ik met mijn ouders veel eerder moeten doen. Ook al mijn ouders zijn erg blij met het Krokodilletje

Beste Jamilla,
Bedankt voor uw leuke beoordeling en goed om te vernemen dat alles naar tevredenheid is.
Mayke

Sjoukje P.

Goed Gastouderbureau met leuke medewerkers. Er wordt snel en kundig gehandeld door dit bedrijf en wij bevelen ze dan ook zeker aan!

Hallo Sjoukje
Bedankt voor het plaatsen van uw enthousiaste beoordeling.

De Arnhemse Kaboutertjes

Een heel fijn bureau met goede bureaukosten.

Marijke

Beste Marijke,
Bedankt voor uw beoordeling, wij zien dit als een groot compliment.
Met vriendelijke groeten,

Jacob Koelewijn

Wat een slechte site is dit. Er is niet mee te werken.
Wat een irritante melding dat ze nu niet bereikbaar zijn en dat komt steeds op elke pagina.

Dijkgastjes

Slecht bereikbaar bij het maken van nieuw wachtwoord.

Marion Kamperman

Niet zo duur, als je belt of mailt, krijg je dezelfde dag nog antwoord, niet te veel "bemoeizucht"

Beste Marion,
Hartelijk dank voor het plaatsen van deze positieve review.
Hartelijk groet,
Maaike