Bewertungen

209 Bewertungen
Bewertung schreiben

97% der Kunden empfehlen dieses Unternehmen.

209 Bewertungen

Andrea

Sehr positive Erfahrung. Tolle Beratung und toller Service. Alles TOP!

Bastian

Super! Tolle Beratung und perfekter Service! Wir kommen wieder :)

Kai Karnath

Ich habe bislang immer sehr gute Erfahrungen mit Kötter gemacht, tolle Möbel & Accessoires und sehr nette Mitarbeiter. Wir kaufen dort immer wieder gerne ein!!!

Christian Garbers

Wir sind sehr gut beraten worden und finden es ist das wohl beste Möbelhaus was wir kennen.

Andrea und Ingo

Mega- Service, Super Team / freundliche Mitarbeiter, sehr persönlich, können sich die Deutschen Firmen ein Beispiel dran nehmen.
Service, Team, alles rund um Top !!!
Wir wünschen Kötter...
Service, Team, alles rund um Top !!!
Wir wünschen Kötter Living weiterhin alles gute und ein gesegnetes Weihnachtsfest und ein gesundes Neues Jahr 2022.

Antwort Kötter Living DE:

Vielen Dank für Ihre Bewertung! Auch wir wünschen Ihnen schöne Feiertage!

Joachim

Schnelle und zuverlässige Liegerung

Antwort Kötter Living DE:

Vielen Dank für Ihre Bewertung!

Lijfering

Gemixte gevoelens na onze aankoop. We hebben bijna onze complete inboedel hier gekocht. Bank, fauteuil , eettafel, eetkamerstoelen, 2 kasten. Bij de eerste levering ging het fout. Ze stonden bij... Gemixte gevoelens na onze aankoop. We hebben bijna onze complete inboedel hier gekocht. Bank, fauteuil , eettafel, eetkamerstoelen, 2 kasten. Bij de eerste levering ging het fout. Ze stonden bij onze oude woning. Omdat ze waren vergeten het adres aan te passen. Eenmaal aangekomen waren ze de eetkamer stoelen vergeten. Balen natuurlijk, maar goed kan gebeuren. We dachten die komen de week erna wel. Niet dus. Ze kwamen het leveren wanneer ze weer bij ons in de regio waren. Uiteindelijk 4 weken later. Terwijl ze gewoon op voorraad waren. Moest ik wel 4 keer achteraan bellen. Nu is na een paar maanden onze bank helemaal verzakt. We zijn middels 8 weken verder en onze klacht is nog steeds niet behandeld. Onze bank van 3500 zit voor geen meter. Koop je voor bijna 8000 euro aan meubelen. Daar betaal je geen service mee. De service vindt ik voor zo’n bedrag echt heel teleurstellend. Zo jammer voor zo’n mooie winkel. We hadden gehoopt op een tijdelijke oplossing. Maar we worden nergens in tegemoet gekomen. We komen helemaal uit het hoge noorden speciaal heen gereden. Maar uiteindelijk geen positieve ervaring.

Steven

Goede service, vriendelijke mensen, mooie bank en snelle levering