Bewertungen

209 Bewertungen
Bewertung schreiben

97% der Kunden empfehlen dieses Unternehmen.

209 Bewertungen

Jan en Jolanda Spanjer

Heel goed

Jeroen kogelman

Fantastisch zelfs toen er iets mis ging is dat super snel rechtgezet .
de toen mee gebrachte attentie was ook erg leuk om te ontvangen

Anonym

Prima uitleg over leersoorten, leverdatum, betaling bij aankoop van onze eetkamer stoelen

Ilse

Nadat we vier jaar terug meubels hebben besteld waar we zeer tevreden over zijn, opnieuw de winkel bezocht! Werden we vriendelijk geholpen door winkelpersoneel en werden voorzien van gedegen... Nadat we vier jaar terug meubels hebben besteld waar we zeer tevreden over zijn, opnieuw de winkel bezocht! Werden we vriendelijk geholpen door winkelpersoneel en werden voorzien van gedegen advies.

Echter de levering, net als 4 jaar terug, verliep dit niet soepel zoals je mag verwachten. Aangezien we bij onze eerste bestelling van meubels door zelf te bellen er achter kwamen dat onze meubels niet waren besteld bij de leverancier en dus we nog 10 weken langer moesten wachten waren we wel sceptisch of het dit keer goed zou gaan.

Na verstrijken van de levertijd toch zelf maar even gemaild in week 11, (levertijd was 12 weken) vervolgens werden we keurig gebeld over wanneer er uitgeleverd kon worden. Vervolgens afspraak gemaakt voor uitlevering! Tot dusver verliep alles prima, prompt werd ik op dag van levering om half negen gebeld dat de meubels niet uitgeleverd konden worden omdat deze niet bij de leverancier stonden. De medewerker kwam zenuwachtig en onzeker over en ik had het idee dat ze niet goed wist wat ze met de situatie aan moest. Vervolgens werd er aangegeven dat ze zo snel mogelijk zouden uitleveren, hier werd ik nog over gebeld. Paar uur later kreeg ik een appje i.p.v. een belletje dat ze me de volgende dag zouden bellen. Dit gebeurde ook, en werden de meubels keurig 2 dagen later dan gepland afgeleverd.

Wat we met name missen bij beide bestellingen is een goede communicatie als er wat mis gaat. Dit kan in de beste bedrijven voorkomen. Als jullie van goede service naar een excellente service willen, zou ik hier als familiebedrijf meer aandacht aan besteden!

Ondanks de minpuntjes zouden we wel de winkel opnieuw bezoeken!

Tom Spelmink

Vriendelijk mensen die graag advies willen geven. Je wordt er met open armen ontvangen. Styliste mag een wel iets meer luisterend oor hebben. Iets te aanwezig in mijn ogen.

Rouwenhorst

Goede ervaring. Vriendelijke hulp en goed advies in de winkel. Vriendelijke mannen die de meubels komen afleveren.

Henk Kalenkamp

Hartelijk, gastvrij, zeer goed advies.
Behulpzaam bij alles.
Zelfs advies aan huis.