Bewertungen

209 Bewertungen
Bewertung schreiben

97% der Kunden empfehlen dieses Unternehmen.

209 Bewertungen

J. Wendels

We hebben begin dit jaar bij Kotter Wonen en kast van het merk Richmond gekocht. Helaas was er van alles mis met het eerste exemplaar, zoals slecht spuitwerk, beschadigingen, verkeerd afgestelde... We hebben begin dit jaar bij Kotter Wonen en kast van het merk Richmond gekocht. Helaas was er van alles mis met het eerste exemplaar, zoals slecht spuitwerk, beschadigingen, verkeerd afgestelde lades. Kotter heeft dit perfect afgehandeld door bij de leverancier dit aan te kaarten en een nieuwe kast te bestellen. Helaas was het pas bij de derde kast in orde. Mijn mening over de firma Richmond is niet bepaald positief; slechte productie, slechte afwerking en zeer slechte eindcontrole. Mijn mening over Kotter Wonen Oldenzaal is zeer positief, een goede afhandeling van de klachten. Ik beveel Kotter Wonen bij iedereen aan en ik zou zeker weer een meubel bij hen kopen.

M. Hofstede

Mooie collectie, meedenkend

Sabine

Goede ervaring, veel en ruime keuze in mooie meubelen, op maat maken is ook geen probleem

fam. van der meer

Helaas moesten wij lang op onze kast wachten , overig buiten jullie schuld , maar uit eindelijk toen hij er was is alles keurig geregeld.

Elise

Een tafeltje op maat laten maken, geen probleem. Duurde alleen erg lang voordat hij kwam.

Anonym

Levering tafel heeft lang geduurd.
Tafel was beschadig service erna prima.

Antwort Kötter Living DE:

Bedankt voor uw feedback! De levertijden van onze producten uit Indonesie zijn inderdaad langer dan we gewend zijn. We komen net terug uit Indonesie en hebben nieuwe afspraken gemaakt en nieuwe... Bedankt voor uw feedback! De levertijden van onze producten uit Indonesie zijn inderdaad langer dan we gewend zijn. We komen net terug uit Indonesie en hebben nieuwe afspraken gemaakt en nieuwe partners erbij gevonden die ook voor ons aan de slag gaan.
Het blijft een uitdaging om op maat gemaakte producten snel vanuit Indonesie naar Nederland te krijgen. Het lukt ons gelukkig steeds beter! Blij dat u uiteindelijk tevreden bent en dat we de tafel goed hebben gerepareerd. Hopelijk tot ziens in onze winkel!

Michiel Snijders

Prima, aankoop is zelfs als service thuis gebracht!! Erg blij met de aankoop.

Raymond Vrielink

Ervaring over het algemeen goed. Wel was de levertijd van onze tafel extreem lang vertraagd.