Bewertungen

209 Bewertungen
Bewertung schreiben

97% der Kunden empfehlen dieses Unternehmen.

209 Bewertungen

Peters

Prima winkel met goed srevice

Bernice Brink

Leuke winkel, mooie artikelen. Vriendelijke bediening in de winkel. Adviezen waren ok.
Helaas ging, behalve de aankoop, het uitlever proces en de communicatie daaromtrent niet vlekkeloos. Geen zakelijke houding, soms wat onvriendelijk en geirriteerd en niet volgens afspraak. Iets wat wij enorm betreuren omdat het winkelbezoek geslaagd was. Is Kotter wel werelds genoeg om in heel Nederland te leveren of kunnen zij zich beter focussen op het Oosten des lands? Voor ons blijft het een vraag.

Markerink

Bij verkoop was alles oke zeer klantvriendelijk, maar nu wachten wij al bijna 6 weken op een vloerkleed. Aanvankelijk werd gezegd, dat wij het met een week zouden hebben. Ook zijn de lendekussens... Bij verkoop was alles oke zeer klantvriendelijk, maar nu wachten wij al bijna 6 weken op een vloerkleed. Aanvankelijk werd gezegd, dat wij het met een week zouden hebben. Ook zijn de lendekussens veel te groot. Toen wij hier over belden werd er niet echt positief gereageerd. dus nu nog steeds geen kleed en passende lendekussens.

Anonym

Prettige klantbenadering en hoge service. Goede adviezen gericht op de klant en niet per se op 'eigen gewin'.

B Stuiver

Prima alleen reiskosten voor lange afstand.

Linda van Buren

Heel goed, we zijn al jaren klant.

Linda Hoogstoevenbeld

Super prettig, de hulp van Marloes was helemaal top!! We zijn er echt heel erg blij mee.

S terijdt

Een hele fijne woonwinkel erg plezierig geholpen bij twijfel geen probleem kunt altijd om advies vragen de levering was tip top alle lof voir jullie

Jan Bes

Klantvriendelijk, groot divers asssortiment en op klantspecificatie unieke stukken regelbaar.

Anonym

Mooie winkel, fijn om even zelf rond te neuzen, maar ook prettig geholpen door het personeel.