Bewertungen

209 Bewertungen
Bewertung schreiben

97% der Kunden empfehlen dieses Unternehmen.

209 Bewertungen

Cialdella

Fijne winkel, goede service! Vriendelijk personeel

Marijke Moesman

Erg vriendelijk, heel behulpzaam. Ik voel me op mijn gemak in de winkel als een warme deken

Anonym

Met verstand wat consument wil

Weissink

Prima geregeld. Zeer tevreden

Barbara

Hele mooie bank gekocht, goed geholpen en zeer vriendelijk

Carla Snijder

Winkel met veel mooie meubels en accessoires. Leuk personeel die ongedwongen met je tot een goede keuze komt.
Meerdere keren geweest en kom er graag terug omdat er steeds veel nieuwe meubels zijn.

Milou van Zijtveld/ ter Elst

Goede service. Wij hebben onze hele inboedel jl aangeschaft bij Kotter Wonen, wij zijn hier vriendelijk en goed geholpen. Helaas zijn wij over de kwaliteit van de meubels niet te spreken en zitten... Goede service. Wij hebben onze hele inboedel jl aangeschaft bij Kotter Wonen, wij zijn hier vriendelijk en goed geholpen. Helaas zijn wij over de kwaliteit van de meubels niet te spreken en zitten wij al enige tijd in aarzeling om hierover contact met jullie op te nemen. Hoe toevallig als er op dat moment dit mailtje binnenkomt en ik dus zeer bereid bent dat in te vullen. Over de bank en stoelen zijn wij zeer tevreden, helaas over de kwaliteit van de aangeschafte kasten en tafels niet.

Antwort Kötter Living DE:

Bedankt voor uw feedback, vervelend dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van de houten meubelen. Wij nemen direct contact met u op om het hierover te hebben!

Fam Wesseling

Wij hebben al meerdere keren meubels gekocht bij Kotter Wonen en zijn zeer tevreden. We zijn goed geadviseerd, ook bij de bestelling van onze maatwerk salontafel. De tafel was precies zoals we het... Wij hebben al meerdere keren meubels gekocht bij Kotter Wonen en zijn zeer tevreden. We zijn goed geadviseerd, ook bij de bestelling van onze maatwerk salontafel. De tafel was precies zoals we het bedoeld hebben.
De kwaliteit van de meubels is goed en ook over de nazorg zijn wij erg tevreden.
Wij hebben twee keer een beschadiging gehad aan ons tv meubel, maar dit werd heel snel en correct verholpen.

Anonym

Prima, meedenken met klantwens en product/materiaal kennis