Contact met medewerkers
Advies & raad van medewerkers
Productkennis van medewerkers
Presentatie van showtuin

Westera

Goed en correct, ook tijd afspraak van levering

Goede kwaliteit

Beste,
Bedankt voor uw aanbeveling!

Particulier

Is altijd goed, bezorging was dit keer minder.

Groot assortiment

Als je 1,5 week vantevoren een bestelling doet, vind ik dat je mag verwachten dat de bezorging op tijd is en dat je een specifiekere tijd kan afspreken. Nu is je hele dag naar de kl... en was de... Als je 1,5 week vantevoren een bestelling doet, vind ik dat je mag verwachten dat de bezorging op tijd is en dat je een specifiekere tijd kan afspreken. Nu is je hele dag naar de kl... en was de bezorging (tussen 11 en 3 was er afgesproken) nog te laat.

Bedankt voor uw review!
Bedankt voor uw review!
Wat fijn dat u de materialen op tijd heeft besteld. Het tijdsblok dat wij geven is een indicatie. Dit kan soms wat afwijken, omdat wij afhankelijk zijn van verschillende factoren. Vervelend dat uw levering net buiten deze indicatie viel.

S verhage

Snelle levering en goede en duidelijke communicatie

Duidelijke communicatie, goed bereikbaar

Beste,
Super bedankt voor uw beoordeling en complimenten!

Hogenboom

Advies communicatie aflevering

Bevestigingsmateriaal schermen

Beste,
Dank voor uw beoordeling en tip!

Koster

Vorig jaar terrastegels en dit jaar schuttingen en toebehoren gekocht en over beide leveringen tevreden.

Goed advies, nemen de tijd en houden zich aan de afspraken. Nette aflevering. Ook zeer soepel retourneren van niet gebruikt materiaal.

Voorraad goed bijhouden.

Beste,
Bedankt voor uw beoordeling!
Goed om te horen dat alles goed verlopen is.

John Backer

Uitstekende service

Goede website en prettige service via telefoon

nvt

Super, dank u wel!

Jelle Westra

We werden direct opgevangen en kregen uitleg over de materialen. Het gesprek over een offerte verliep vlot. Het bijstellen van de offerte na enige dagen was geen probleem. De materialen werden... We werden direct opgevangen en kregen uitleg over de materialen. Het gesprek over een offerte verliep vlot. Het bijstellen van de offerte na enige dagen was geen probleem. De materialen werden tijdig geleverd/

We zijn verrast door de servicegerichtheid, de klantvriendelijkheid en de positieve instelling van de medewerkers. We werden vlot geholpen, kregen duidelijke info over de materialen. Het lijkt mij... We zijn verrast door de servicegerichtheid, de klantvriendelijkheid en de positieve instelling van de medewerkers. We werden vlot geholpen, kregen duidelijke info over de materialen. Het lijkt mij een leuk bedrijf om bij te werken.

Geen.

Beste,
Hartelijk dank voor uw complimenten! Heel fijn om te horen.

M. van Waarde

Zeer goed

Beste,
Super bedankt voor uw review!

Ris Steensms

Perfect!

Snel, correct, klantvriendelijk

Niet

Beste,
Wat een prachtige review!
Bedankt!

Home

Veel keuzen

Beste,
Wat een mooie review, bedankt!