Levering
Assortiment / collectie
Kwaliteit van het product

Michelle

Aangenaam verrast door klantvriendelijkheid, empathie en probleem oplossend denken

Communicatie, professionalisme, probleem oplossend denken, empathisch team, super klantvriendelijkheid

Hans

Zeer tevreden gedurende het hele proces vab sturen van een voorbeeld kaart tot de levering van de kaarten. Snel, kwaliteit en services

Zeer snelle levering en de voorbeelden die we hebben ontvangen bij de proefafsdruk de soorten papier en envoloppe. Top

Timon

Geboortekaartjes besteld

Kwalitatief product. Een klein euvel dat wij hadden werd binnen een half uur opgelost. Perfecte service geleverd door het kantoor.

Double check elke bestelling. Bij ons zat de vouw niet in het midden van de 90 geboortekaartjes en konden zo het ronde archief in. Zonde!

Sarah

Uitstekend

Snelle levering, mooie kwaliteit, mooie designs

Nog meer designs

Marleen

Geboortekaartjes en raamsticker besteld. Raamsticker kwam zeer laat aan, kaartjes waren op tijd en zagen er heel goed uit. Uiteindelijk de raamsticker ontvangen, prima kwaliteit, we zijn er heel... Geboortekaartjes en raamsticker besteld. Raamsticker kwam zeer laat aan, kaartjes waren op tijd en zagen er heel goed uit. Uiteindelijk de raamsticker ontvangen, prima kwaliteit, we zijn er heel blij mee!

Communicatie met medewerker na het invullen van het contactformulier. Oplossingsgericht

Samenwerking met DHL?

Nele

Super !

Snelheid, collectie pimpelmees, online ontwerptool

Patrick

Zeer goed!!

klanten service!!!

geen!

Marlie

Geweldig

Mooie kaartjes en makkelijk te bestellen

Ik zou een andere vervoerder kiezen. Geen goede ervaring met dhl

Nadia

Mooi design

Connie

Fijne en makkelijke site met genoeg keus

Uitgebreid assortiment, snel geleverd, goede kwaliteit

Heb ik niet