Levering
Assortiment / collectie
Kwaliteit van het product

Danielle

Top

Super. Ik had een bestelling gedaan voor trouwkaarten. Na 10 keer nakijken op de knop verzenden gedrukt en toen zag ik alsnog een typfout. Ik heb direct gemaild maar de kaarten waren al in... Super. Ik had een bestelling gedaan voor trouwkaarten. Na 10 keer nakijken op de knop verzenden gedrukt en toen zag ik alsnog een typfout. Ik heb direct gemaild maar de kaarten waren al in productie. Ik heb van Koningkaart een compleet nieuwe set kaarten ontvangen zonder bijkomende kosten.

Jessica

In principe prima, alleen was onze proefdruk op stevig karton en onze uiteindelijke geboortekaarten op slap karton. Erg jammer.

Proefdruk op hetzelfde materiaal als de uiteindelijke kaarten.

Nelianne

Mooie kaartjes, snelle bezorging

Het opslaan van de ontworpen kaart ging niet helemaal soepel.

Magaly

Klantvriendelijke website. Zit je met vragen kan je ze contacteren via mail, antwoorden zeer snel.

Unieke concepten
Zeer duidelijke site

Thom

Kwaliteit

Levering kostte ondanks het hoge bestel bedrag toch 5 euro. Vind ik onnodig

Bob & Emily

Standaardbestelling snel in orde, rest niet in orde.

Snel geleverd, makkelijk besteld

Na vraag via contactformulier en digitaal nog altijd geen digitale geboortekaartjes ontvangen.

Prachtige kaarten!

Kwaliteit

advies voordat je een proefkaart besteld. ik had graag verschillende kleuren willen testen en het was handig geweest om te weten dat je samples krijgt van de diverse soorten papier. Dan had ik geen... advies voordat je een proefkaart besteld. ik had graag verschillende kleuren willen testen en het was handig geweest om te weten dat je samples krijgt van de diverse soorten papier. Dan had ik geen tweede proefkaart hoeven te bestellen

L

Erg mooi gedrukte kaart, nauwkeurigheid levering wat minder.

Veel meedenken in ontwerpen en erg gebruiksvriendelijk programma

Zorgen dat er genoeg enveloppen erbij zitten. Nu waren deze erg vertraagd (4 dagen) omdat ze met de gewone post nagestuurd werden en we deze hard nodig hadden

Michelle

Aangenaam verrast door klantvriendelijkheid, empathie en probleem oplossend denken

Communicatie, professionalisme, probleem oplossend denken, empathisch team, super klantvriendelijkheid

Hans

Zeer tevreden gedurende het hele proces vab sturen van een voorbeeld kaart tot de levering van de kaarten. Snel, kwaliteit en services

Zeer snelle levering en de voorbeelden die we hebben ontvangen bij de proefafsdruk de soorten papier en envoloppe. Top