Levering
Assortiment / collectie
Kwaliteit van het product

Annelies

Mooie producten en snelle en goede klantenservice.

Hele goede klantenservice, dachten mee toen de enveloppen niet besteld konden worden.

Er ging iets niet goed met de levering bij DHL, dit werd snel opgelost door Koningkaart.

Indien het geslacht van de baby nog onbekend is het leuk om 2 proefkaarten voor €1,- te kunnen bestellen, voor zowel een jongen als meisje! :)

Benthe

Super!

Goede snelle klantenservice en levering. Daarnaast ook hele mooie kaarten. Wij zijn heel tevreden.

Nee

Joke

Zoals altijd top geregeld

duidelijk en snelle service

Mariëlle

Snelle verzending

Sanne

Ik had een proefdruk laten maken, deze was perfect op 1 ding na dat ik een tekstje groter dan Iden hebben. Dus had deze bijgewerkt en laten afdrukken in de hoeveelheid die ik wilde. Toen ze bezorgd... Ik had een proefdruk laten maken, deze was perfect op 1 ding na dat ik een tekstje groter dan Iden hebben. Dus had deze bijgewerkt en laten afdrukken in de hoeveelheid die ik wilde. Toen ze bezorgd waren kwam ik er achter dat het ander papier was dan die ik wilde, terwijl ik dit niet had aangepast. Het was nog steeds mooi maar de soft touch was mooier geweest. Ben nog steeds tevreden 😊

Mooie kaartjes

Bij bijwerkingen niet de soort kaart keuze veranderen

Miranda

Erg blij met onze geboortekaartjes!

Veel keuze, kaarten aan te passen naar eigen stijl, proefdruk mogelijk, papiersoort-keuze (oud-hollands past perfect bij ons ouderwetse kaartje!), leuk dat je sluitzegels erbij kunt ontwerpen.

Geen tips, ben helemaal tevreden!

Linda

Mooie kwaliteit & snelle levering

Mogelijkheid om zelf kaart te ontwerpen

?

Rick

Snelle en goede communicatie. Mooie kwaliteit. Met folie druk wel een aantal kaartjes waarbij folie iets beschadigd was, maar hadden ook wat extra besteld dus uiteindelijk geen probleem.

Mooie designs

Folieprint waarschuwen voor foutjes bij grotere oppervlakten.
Achtergrond ook ik andere kleurschakeringen aanbieden.

Tzivra

Ik kan zeggen dat de beste kwaliteit en de sneller weg om uw kaarten te creëren.

Veel assortiment van waar je kan kiezen.

Tips: op de einde van een kart gemaakt, better twee keer vragen als alles aan orde is. Bv: op mijn kaarten heb ik vergeten de datum te schrijven 👀

Mellissa

Super 😀