Levering
Assortiment / collectie
Kwaliteit van het product

Heleen

Super!

De keuze van kaarten, de mooiheid van de kaarten, de finetunemogelijkheden van de kaarten en de fijne en snelle service.

Prijs wat lager of wat meer beschikbare kortingscodes (al is het maar voor het gevoel). De kwaliteit van afgeronde hoeken kan ook iets mooier.

Floor

Wij hebben het geboortekaartje van onze dochter bij Koningkaart deels zelf ontworpen en besteld. Mooi hoe je op eenvoudige wijze een uniek kaartje kunt ontwerpen. We zijn erg blij met het kaartje,... Wij hebben het geboortekaartje van onze dochter bij Koningkaart deels zelf ontworpen en besteld. Mooi hoe je op eenvoudige wijze een uniek kaartje kunt ontwerpen. We zijn erg blij met het kaartje, hebben hier ook veel complimenten over ontvangen. Levering proefdruk en uiteindelijke grote bestelling verliep naar tevredenheid.

Gemak van bewerken, mogelijkheid proefdruk en snelle levering.

Persoonlijke tint, zoals een berichtje bij de bestelling als bedankje voor de bestelling die de klant heeft gedaan. Contact oogt nu vrij zakelijk.

Isabelle

Snelle services en voldoet helemaal naar verwachting

De kaarten waren zeer goed verpakt

Proefbestelling is wat aan de dure kant

Sanita

Heel goed

Mooie ontwerpen, alles is aan te passen naar eigen smaak.

Ik had op een vel 6x dezelfde tekst, met daaronder een hartje. Opties om de tekst + het hartje te kunnen kopiëren in 1x dan kun je alles beter op de juiste plek plaatsten.

Laura

Super!

De mogelijkheid om bestaande ontwerpen aan te passen naar eigen ontwerp, keuze, gebruiksgemak en levering.

Michelle

Heel goed, super producten, snelle levering en hele vriendelijke klantenservice

Hele goede communicatie, klantenservice heel vriendelijk en behulpzaam

Niets

Bennie

Trouwkaart laten maken

Snelle reactie en zeer attent
We hadden zelf een fout niet ontdekt maar zeer opmerkzaam door het bedrijf

Lianne

Ontzettend blij met de door ons bestelde geboortekaartjes. Goede kwaliteit en de kaarten zijn erg mooi. Daarnaast leveren ze hele goede service: we hadden per ongeluk een aantal kaarten te weinig... Ontzettend blij met de door ons bestelde geboortekaartjes. Goede kwaliteit en de kaarten zijn erg mooi. Daarnaast leveren ze hele goede service: we hadden per ongeluk een aantal kaarten te weinig ontvangen en deze + een aantal extra kaarten hebben ze direct kosteloos nagestuurd.
Absoluut een aanrader om hier te bestellen.

Goede service en kwaliteit.

Geen.

Melissa

Super super super tevreden

Behulpzaamheid

Ze doen het heel goed

Jonna

Mooie kaarten makkelijk besteld en zelfs verzonden.

Collectie

Kosten totaal sneller in beeld