Vespa GTS Nanda

Keurig netjes aan de telefoon geholpen. Maar bel geregeld met KNMV om te zorgen dan de schade expert zo spoedig mogelijk langs gaat, anders kan je lang wachten.

Reviewtitel:

Laat je niet verleiden tot een andere dealer dan je gebruikelijk gaat en tevreden over bent.

A.M.Coule

Snelle afhandeling, goede service

goed

Theo Trophy 1200

Alles naar wens

Reviewtitel:

Afhandeling schade volgt over 2 weken. Om die reden enkele antwoorden niet ingevuld

Paul

Na telefonisch overleg aangewezen schadehersteller bezocht, schade op laten nemen door dat bedrijf, na telefonische overleg naar eigen motorzaak gegaan en daar onderdeel laten bestellen en... Na telefonisch overleg aangewezen schadehersteller bezocht, schade op laten nemen door dat bedrijf, na telefonische overleg naar eigen motorzaak gegaan en daar onderdeel laten bestellen en vervangen. Bij officiële schadehersteller werd mijns inziens te makkelijk een hoger bedrag geclaimd.

Motorschade netjes behandeld

Bart

Na aanvankelijke afwijzing van de claim (stormschade) op grond van de KNMI gegevens die KNMV had opgevraagd (het heeft in Dordrecht niet gestormd, uw motor zal wel omgegooid zijn) heb ik specifieke... Na aanvankelijke afwijzing van de claim (stormschade) op grond van de KNMI gegevens die KNMV had opgevraagd (het heeft in Dordrecht niet gestormd, uw motor zal wel omgegooid zijn) heb ik specifieke meteorologische gegevens aangeleverd waarna de KNMV meldde dat "nadere informatie van het KNMI" aangaf dat het inderdaad toch wel had gestormd in mijn woonplaats.
Het verwijzen naar een FOCWA bedrijf om eigen risico te voorkomen is moeilijk gebleken. Een FOCWA aangesloten motorhersteller is niet in mijn omgeving te vinden. Na telefonisch contact met de KNMV niet verder gekomen dan toch maar 100 km+ enkele reis met kapotte motor te gaan maken. Dus gekozen voor lokale hersteller en eigen risico voor eigen rekening genomen. Nu nog gedoe over de taxatiekosten: de hersteller moet de motor demonteren om een nauwkeurige schadebepaling vast te stelllen en heeft dat als zodanig vermeld bij de taxatiekosten, €150 ex BTW. Dit wordt voralsnog niet vergoed door de KNMV, vreemd. Na telefonisch contact op aanraden van KNMV aparte nota opgehaald bij hersteller zodat de kosten alsnog vergoed zouden worden maar na ruim een week nog niets gehoord, alleen 2 mails (geautomatiseerde mails natuurlijk) om mijn laatste contact met de KNMV te waarderen. Komt onhandig over.

Reviewtitel:

Teleurstellende ervaring met melding stormschade aan motorfiets

John

Normaal gesproken goed

2 weken later nu ik wacht nog op het aangekondige telefoon gesprek

Roy

Goede afwikkeling en correct behandeld.

Reviewtitel:

Snelle correcte afwikkeling na een eenzijdig ongeval

Gert Stufken

Sofar SoGood

Reviewtitel:

Snelle en correcte schade afhandeling

Natasya

Helaas is onze motor totaal loss verklaard. De medewerkers zijn erg vriendelij geweest aan de telefoon alleen moeten we vaak zelf er achter aan bellen, terwijl hun ons zouden terug bellen en de... Helaas is onze motor totaal loss verklaard. De medewerkers zijn erg vriendelij geweest aan de telefoon alleen moeten we vaak zelf er achter aan bellen, terwijl hun ons zouden terug bellen en de antwoorden die we krijgen zijn niet hetzelfde. Waardoor we nu met meerdere problemen zitten.

Reviewtitel:

Helaas vaak te maken gehad met verschillende antwoorden. Waardoor er verkeerde informatie word verstrekt.