R bax

Slechte informatie voorziening.

Slechte informatie voorziening.

Erik B

Snelle afhandeling en betaling. Topservice!

Reviewtitel:

Snelle afhandeling en betaling. Topservice!

Rob

Alles gaat eenvoudig. No nonsense verzekering.

Reviewtitel:

Alles gaat eenvoudig. No nonsense verzekering.

Melissa

Verzekering leek goed, en best goede ervaringen. Gelukkig heb ik geen gebruik hoeven te maken van de verzekering, dus daar kan ik niet over meepraten, maar over de communicatie wel.
Heb mijn...
Heb mijn motor verkocht en de verzekering online opgezegd. Er staat dat er binnen 4 dagen een reactie volgt zonder tegenbericht. Na 2 weken niks gehoord te hebben, maar eens gebeld. Toen kreeg ik te horen dat er wat achterstand is, maar het zou opgepakt worden. Moest nog even geduld hebben. Nu inmiddels wederom 2 weken verder (dus 4 in totaal) en de verzekering is nog steeds niet opgezegd. Dus wederom bellen en wederom kwartier in de wacht staan om erdoor te komen en nog steeds niet gelukt! Heb inmiddels een nieuwe motor gekocht, maar die gaat niet meer hier verzekerd worden!

Communicatie is onmogelijk

Frans

Prima schadeafhandeling

Prima schadeafhandeling

Betsie Neijzing

Snel, vakkundig en behulpzaam

Snel, vakkundig en behulpzaam

Rick Bekkers

Helaas maar een 5, afgelopen jaar niet tevreden over jullie waaar dit voorgaande jaren niet het geval was en zelfs erg tevreden.

Willem Oetelmans

Geweldig geholpen.