Beoordeling

Leo Meijer

Prima levering

Nico de Jong

Klusdiscounter meer dan zeker

Het vriendelijke beantwoorden van vragen . Het correcte nakomen van afgesproken bestellingen wat betreft de levering.

Zeer tevreden

snel geleverd, goede prijs

Bram

Voorraad informatie foutief, maar netjes en snel opgelost

Ik kreeg het aankoop bedrag na een korte email direct teruggestort toen bleek dat een voorradig 'binnen 48u in huis'-product toch niet op voorraad was: netjes opgelost dus. Ik zou er best nog een... Ik kreeg het aankoop bedrag na een korte email direct teruggestort toen bleek dat een voorradig 'binnen 48u in huis'-product toch niet op voorraad was: netjes opgelost dus. Ik zou er best nog een keer iets proberen te bestellen.

Tevreden

bestelling was snel in behandeling, prijs is zeer scherp, levertijd iets langer dan gepland.
Ben zeer tevreden en zal zeker nog meer gebruik gaan maken van deze site.

R Oomens

Oordeel R Oomens

Ik bestel Artikel A, krijg een mail dat artikel A niet meer leverbaar is. Daarna leveren jullie artikel B zonder overleg. Ik heb dit artikel aan de deur geweigerd.
Wacht nog steeds op de...
Wacht nog steeds op de terugstorting van mijn geld...

Perfecte service, snelle en duidelijke levering van de producten!!!

Hendrik

Uiteindelijk goede levering

Op woensdag een bestelling geplaatst. Volgens de website was het artikel op voorraad, zodat het binnen 48 uur geleverd zou worden. De dag erna kreeg ik echter een mail dat pas op maandag weer een... Op woensdag een bestelling geplaatst. Volgens de website was het artikel op voorraad, zodat het binnen 48 uur geleverd zou worden. De dag erna kreeg ik echter een mail dat pas op maandag weer een partij van het desbetreffende product zou binnenkomen en dat het dan direct zou worden verzonden. Omdat ik niet echt haast had met de bestelling, heb ik maar niet geprobeerd om 'm te annuleren. Maandag kreeg ik inderdaad bericht dat het product was verzonden. Dinsdag (vandaag) werd het netjes geleverd. Niet met GLS, zoals op de website staat, maar met PostNL. Dat heb ik overigens wel zo graag, maar ik weet graag van tevoren welk bedrijf ik kan verwachten. Ook had ik graag de Track&Trace-gegevens ontvangen.

Traag

Na maandag bericht over behandeling, woensdag avond nog geen verdere reactie