Paul van Dijk

Niet goed, kunt prima bestellen, het bestelde artikel lijkt op voorraad te zijn in het systeem maar blijkt niet zo te zijn. Dus in plaats van een snelle levering heb ik hier weken op moeten wachten.

Goedemiddag Paul,
Goedemiddag Paul,
Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren we deze mening ten zeerste en hebben ook een aantal keren geprobeerd om contact te zoeken, tot op heden zonder succes.
Helaas hebben wij vanwege corona te maken met vertragingen op sommige artikelen dus onze excuses hiervoor.
Wij vinden het jammer dat u anders suggereert en wellicht dat u nog even contact met ons op zou kunnen nemen: dan kan er het een en ander worden toegelicht.
In ieder geval alvast bedankt en wij horen graag van u!

Martijn

Mooie industriele lamp, snel geleverd.

saskia Roerbag

Online bestelling

Brigitta Bunda

Prima product, prima levering

CCM van Trijp

Correct en vlot

Monique Bultman

Duurde erg lang voor levering

Goedemiddag Monique,
Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren we het ten zeerste dat de informatie niet helemaal duidelijk was dus onze excuses hiervoor.
Het klopt inderdaad...
Goedemiddag Monique,
Hartelijk dank voor de review.
Het klopt inderdaad dat de magneten uit souvenirwinkels hier niet goed op blijven zitten en naar beneden glijden.
Daar zijn inderdaad sterkere magneten voor nodig.
We zullen de feedback doorzetten dat dit niet geheel duidelijk was tijdens bestellen dus nogmaals dank voor de feedback.
Mochten er verder nog vragen zijn hoor ik het wel.

Jan Willem Schippers

Goede producten tegen een redelijke prijs

Bas Van nikkelen kuijper

In principe prima, echter is het bestelde product niet het product wat wij dachten te kopen.

Goedemiddag Bas,
Hartelijk dank voor de review.
Wij hebben elkaar zojuist gesproken en het misverstand is inmiddels uit de weg geholpen.
Er was ook een magnetische krijtsticker besteld...
Goedemiddag Bas,
Hartelijk dank voor de review.
Er was ook een magnetische krijtsticker besteld in plaats van een krijtbord.
In ieder geval fijn dat het nu opgelost is en alvast een prettig weekend!
Linsey

Na foutieve levering van de stoepborden, telefonisch contact opgenomen met bedrijf. Ze hadden een mail met foto nodig (uiteraard geen probleem) nadat deze waren verzonden bleef het een aantal dagen... Na foutieve levering van de stoepborden, telefonisch contact opgenomen met bedrijf. Ze hadden een mail met foto nodig (uiteraard geen probleem) nadat deze waren verzonden bleef het een aantal dagen stil. 3 keer telefonisch contact gehad, maar vanwege de drukte (meer dan 200 mails) kon het wel even duren. Uiteindelijk is er contact gelegd en is alles netjes opgelost.