Danielle

Lange levertijd, mail gehad met leverdatum maar ook deze is niet gehaald. Zelf een mail moeten sturen met hoe en wanneer geleverd

Gerard Groeneveld

Goede kwaliteit, snelle levering

Willy van den Beucken-Lucas

Helemaal TOP!!

mark van der steur

Snel en correct

Sylvia Fennis

Mooie lijsten maar het plexiglas is mat (niet vermeld op site) waardoor het ongeschikt is voor (krijt) tekeningen op zwart papier. Daarbij staat op de gebruiksaanwijzing dat het folie aan beide... Mooie lijsten maar het plexiglas is mat (niet vermeld op site) waardoor het ongeschikt is voor (krijt) tekeningen op zwart papier. Daarbij staat op de gebruiksaanwijzing dat het folie aan beide zijden er af gehaald moet worden. Er is maar aan 1 kunt folie. Heb uren besteed aan zoeken naar een beginnetje om het matte weg few krijgen, zelfs gebeld met de zaak en kreeg te horen dat er echt een laag af moest. Iemand er bij gehaald en het is echt niet er af te krijgen, het is gewoon gematteerd plexiglas

Reactie Kliklijstenhandel:

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Als onze lijsten zijn voorzien van Polystyreen. Hier zit echt aan beide zijdes een bescherm folie die de lijst beschermd. Deze folie is inderdaad mat zodat je goed kan herkennen dat het er nog op zit.
U zou eventueel in de hoek met een dun mes je kunnen proberen om een begin te maken zodat het folie er gemakkelijk af kan komen.
Uiteraard kunt u zich ook altijd per e-mail met ons melden met foto's dan gaan wij kijken of we een andere oplossing voor u hebben.
Het verkoopteam van Signerie.

Judoschool Kradolfer

Positief. Het was de 1e bestelling voor ons.

Overzichtelijk

Nog geen

Wouter van der Garde

Direct goede informatie tijdens telefonisch contact

Leander Fabriek

Mooi aanbod, scherpe prijzen.

Mooi aanbod.

Sascha