Rob van Iersel

Heb een clinic gevolgd, vervolgens telefonisch contact gehad en wat spulletjes besteld.

Fanatieke eigenaar.

Bij sommige producten kan de omschrijving wat duidelijker.

Joost

Bij SnowSportCenterUtrecht een clinic waxen en slijpen gevolgd. Deze was zeer leerzaam en kan je zelf veel materiaal zien en voelen. Na afloop kan je ongedwongen spullen kopen/bestellen.

Ongedwongen

Een reparatie clinic aanbieden

Cornel de M.

Ik heb enige tijd geleden een aantal producten besteld via KleinWintersport. Deze producten waren in korte tijd geleverd. Dit was prettig aangezien ik op vakantie ging.

Kleinwintersport is ten aller tijde telefonisch te bereiken. Daarnaast is mijn ervaring dat de producten snel geleverd worden. Dit is erg prettig.

Berichten middels socialmedia kunnen professioneler/relevanter.

Jasper

Bij Klein Wintersport heb ik een aantal slijp- en waxtools besteld. Daarnaast werd ik voorzien in advies m.b.t welke tools ik het beste kon aanschaffen.

Niet alleen gericht op verkoop en onderhoud, maar Klein Wintersport denkt mee met het belang van de klant en geeft daarvoor goed advies.

Erik

Erg goede ervaring met dit bedrijf. Ik heb meerderen aankopen gedaan en kan altijd rekenen op persoonlijk advies, wat ik zelf altijd erg fijn vind.

Als het nodig is kun je ze altijd persoonlijk benaderen

Nee

Top! Goede site. Goede prijs. Persoonlijk advies. Geen vraag te gek.

Nog niet. Zegt wel iets!