Waxset besteld. Prijs op de website bleek niet te kloppen (is inmiddels aangepast). In overleg een goede prijs afgesproken. Vervolgens snel geleverd en nog een paar extra's erbij mogen ontvangen... Waxset besteld. Prijs op de website bleek niet te kloppen (is inmiddels aangepast). In overleg een goede prijs afgesproken. Vervolgens snel geleverd en nog een paar extra's erbij mogen ontvangen voor het ongemak. Prima service.

Snelle reactie, komen afspraken netjes na.

1x een mail sturen om een review achter te laten is wel genoeg. Ik hoef daar niet iedere dag een herinnering voor.

Reactie Klein Wintersport:

Beste , dank voor uw review. Graag willen wij via deze weg reageren op uw opmerking aangaande de hoeveelheid herinneringen. Sindskort maakt Klein Wintersport gebruik van het reviewsysteem van de... Beste , dank voor uw review. Graag willen wij via deze weg reageren op uw opmerking aangaande de hoeveelheid herinneringen. Sindskort maakt Klein Wintersport gebruik van het reviewsysteem van de Feedback Company. Deze stuurt eenmaal een verzoek en nog eenmaal een aantal dagen later. Zoals ik u bericht lees ontvangt u nog meer verzoeken dan deze twee. We gaan ons best dit verbeteren. Dank voor uw tip! Mochten we u nog ergens mee kunnen helpen, bel of mail gerust.
Sportieve groet, Klein Wintersport

Persoonlijk ,professioneel ,kleinschalig, kundig

aandacht

prijs concurerend

Prima en persoonlijke advisering en service

Dennis Brinkhuis

Heb bij Niels de clinic's gevolgd. Heb dit als bijzonder leerzaam ervaren waarbij het zelf doen voorop staat in een ongedwongen sfeer.
Waarbij het enthousiasme en passie voor de wintersport...
Waarbij het enthousiasme en passie voor de wintersport merkbaar is.

Betrokken en enthousiast

Anne

Het is een echte 'van uit huis' webshop, maar daar merk je als klant niets van. De aangegeven voorraden op de webshop kloppen, de levertermijnen kloppen. Daarnaast kun je hier terecht voor deskundig... Het is een echte 'van uit huis' webshop, maar daar merk je als klant niets van. De aangegeven voorraden op de webshop kloppen, de levertermijnen kloppen. Daarnaast kun je hier terecht voor deskundig advies voordat je gaat bestellen. Daarnaast zijn de prijzen marktconform.

Deskundigheid
Geduldig uitleg geven over materialen en onderhoud.

Peter van der Bruggen

Klein Wintersport weet de persoonlijke aandacht en service van een fysieke winkel te combineren met het uitgebreide assortiment, goede prijzen en snelle leveringen van een webshop.

Er...

Er is veel kennis van ski- en boardonderhoud, en deze wordt ook graag gedeeld. Ik heb altijd snel antwoord gekregen op mijn vragen, zowel telefonisch als via de mail.
Advies en tips kosten hier niets !

Uitgebreid assortiment,
Tips, advies en instructie,
Enthousiasme en liefde voor het vak,
Goede prijzen en snelle levering

Herman Koster

Goede ervaring met Klein Wintersport ben goed voorgelicht heb hier zeker wat aan gehad heeft zeker kenis van zaken
Heb er dec 2015 kompleet zet gekocht ben hierover goed voorgelicht ....
Heb er dec 2015 kompleet zet gekocht ben hierover goed voorgelicht .
Ga er koment seizoen zeker weer naar toe .Herman Koster

Goede voorlichting weet waar hij over praat .
Pretig in omgang .
Goed advies .

Niet echt verbeter punten maar wil zeker op de hoogte worden gehouden voor workschops om beter te leren slijpen en waxen.
herman ijsselmuiden
0646727717

Wouter De Klerk

Prima service.

Persoonlijke benadering. Interssante ski onderhoud clinic gehad

Prima service, snelle levering

Michiel

Prima service. Snel afgehandeld en prima kwaliteit. Verkoper was erg enthousiast!

Super service. Goed inhoudelijk advies gehad en de verkoper was goed op de hoogte. Gelijk ook wat tips gekregen!