Marielle

Snelle en goede levering

Marian Cox

Goed, alleen jammer dat ik niet te horen heb gekregen wanneer ik het pakje kon verwachten. Nu heeft het een hele dag buiten in de regen gestaan achter de bloembak. Anders had ik aan kunnen geven om... Goed, alleen jammer dat ik niet te horen heb gekregen wanneer ik het pakje kon verwachten. Nu heeft het een hele dag buiten in de regen gestaan achter de bloembak. Anders had ik aan kunnen geven om het op een post nl af te geven.

Zie boven. Dus ff een mailtje sturen

KERKRADE

Verplichting nakomen

Kaat

Leuke overzichtelijke online webshop voor de kleintjes.

Prima zo

Yolande

Positief, snelle service en vriendelijk te woord gestaan

Track and trace kan beter.

Josje

Leuke spullen, snelle levering!

Inpakservice voor kadootjes zou leuk zijn (prima tegen betaling uiteraard)

Lieke

Super. Gisteren besteld en vandaag in huis.

Laura

Bar slechte communicatie van dit bedrijf! Op maandag een prijzige connetix set besteld als kado, en nog een set snackboxen voor erbij. Met opzet bij deze site besteld omdat er prominent op hun site... Bar slechte communicatie van dit bedrijf! Op maandag een prijzige connetix set besteld als kado, en nog een set snackboxen voor erbij. Met opzet bij deze site besteld omdat er prominent op hun site staat"voor 23u besteld, zelfde dag verzonden", dan wist ik zeker dat het kado voor de verjaardag in het weekend in huis zou zijn. Dinsdag krijg ik een pakket geleverd, maar daar zitten alleen de snackboxen in. Ik neem contact op met het bedrijf , wordt er doodleuk gezegd dat de zending is opgesplitst, zonder mij hierover uberhaupt vooraf te informeren! Ik heb geen track en trace van het tweede pakket ontvangen. Laconieke houding van Raymond, de connetix moet uit een ander magazijn komen, maar zou zeker de volgende dag binnen moeten komen. "relax relax zo nodig kom ik het zelf wel brengen" Hierna ontvang ik geen werkende track en trace code van dit tweede pakket, en de beloofde informatie over waar de connetix precies is in het verzendproces, stuurt hij ook niet. Elke dag informeer ik even naar de status van het pakket en je raad het al, uiteindelijk zaterdag einde van de dag pakket geleverd, te laat voor de verjaardag. Ik stuur een mail dat ik de hele boel wil retourneren, en ontvang een betuttelend mailtje van Raymond waarin de schuld bij een externe partij wordt gelegd. Als tegemoetkoming neemt hij de retourkosten op zich, dat is netjes. Kortom, dit bedrijf verkoopt leuke spullen, maar de communicatie is echt om te janken. Het is allemaal mensenwerk, dingen gaan wel eens anders dan gedacht, alle begrip daarvoor. Maar als bedrijf moet je gewoon snelle en accurate informatie geven over de dingen die je verkoopt en verzend.

Sneller communiceren

Reactie Klein & stoer:

Goedemorgen Laura.
Goedemorgen Laura.
Heel vervelend dat je het zo hebt ervaren. Wij nemen sowieso 100% verantwoordelijkheid voor alle producten die wij verzenden. Ik heb je alleen geprobeerd uit te leggen waar het probleem in zat en wat we er aan hadden kunnen doen. We hadden bijvoorbeeld een nieuwe kunnen sturen als er wel iemand thuis was geweest.
Nogmaals excuses voor het ongemak en ik hoop dat we in de toekomst nog een keer de mogelijkheid krijgen om deze negatieve ervaring weg te mogen nemen.
Groeten,
Raymond

Frank

Wat ben ik tevreden, correcte en snelle afhandeling van mijn bestelling.

Hanneke Koers

Goed, duidelijke info en snelle levering en afhandeling.