José Kremer-Sijbring

Ik ben erg goed geholpen. De verzending ging niet helemaal goed bij DHL. Hierdoor zou het pakketje te laat binnenkomen. Er werd direct nog één opgestuurd waardoor het wel op tijd binnen kwam. Erg... Ik ben erg goed geholpen. De verzending ging niet helemaal goed bij DHL. Hierdoor zou het pakketje te laat binnenkomen. Er werd direct nog één opgestuurd waardoor het wel op tijd binnen kwam. Erg klantvriendelijk.

W smid

Prima, en zeer snelle levering

Beatrix Schönfeldt-Bax

Snel antwoord op een vraag over de juiste afmetingen van een hobbelschaap. Daarna meteen besteld en artikel snel en netjes verpakt in huis. Nu nog wachten tot de verjaardag van mijn kleindochter... Snel antwoord op een vraag over de juiste afmetingen van een hobbelschaap. Daarna meteen besteld en artikel snel en netjes verpakt in huis. Nu nog wachten tot de verjaardag van mijn kleindochter maar ik weet zeker dat ze er dolgelukkig mee zal zijn.

De juiste maten bij het artikel zetten

Umayya

Prima levering. Heel snel!

Geen.

J. Wullems

Correct bedrijf en levert snel en goed.

Zou ik zo snel niet weten

Janienka

Heel goed

Reageren op een vraag/mail

Reactie Klein & stoer:

Bedankt voor je beoordeling. Dit gaan we zeker oppakken!

Nico Schrijen

Via internet gevonden. Snelle en betrouwbare levering

Tugba

Heel goed, snelle levering

Eerste keer besteld, tevreden

Brigit

Een leuke bestelling geplaatst, maar ergens in het verzendproces was er iets mis gegaan. Het label was op een ander pakketje terecht gekomen, maar mijn eigen pakket arriveerde niet. Via de chat... Een leuke bestelling geplaatst, maar ergens in het verzendproces was er iets mis gegaan. Het label was op een ander pakketje terecht gekomen, maar mijn eigen pakket arriveerde niet. Via de chat contact opgenomen en toen werd het heel snel en fijn opgelost. Goede service, nogmaals bedankt!

Marijke

Super snelle verzending!

De foto’s op de website (bijvoorbeeld van Magnatiles) zijn erg uitgerekt op een mobiel apparaat.