X

Bestellen van het product was prima. Daarna hoorde ik niets meer nadat ik de factuur had ontvangen. Heb toen zelf contact gezocht. Toen ging het helaas mis met de levering. Nadat we contact hadden... Bestellen van het product was prima. Daarna hoorde ik niets meer nadat ik de factuur had ontvangen. Heb toen zelf contact gezocht. Toen ging het helaas mis met de levering. Nadat we contact hadden gehad viel het contact echter stil. Uiteindelijk een mooi product geleverd.

Mail daadwerkelijk het verzendbewijs naar de klant na aankoop. Blijf communiceren met je klant. Laat ze niet in onwetendheid achter.

A van maanen

Prima snelle teactie

Petra V

Prima, duidelijke foto's

L.B.

Na problemen met de levering door DHL fijn contact gehad met een medewerker en de bestelling uiteindelijk toch nog gekregen.

Geen levering door DHL

Reactie Klein & stoer:

Bedankt voor je recensie. Gelukkig hebben we het uiteindelijk op kunnen lossen voor je!

Klein & stoer

Na een klacht direct een mail terug en super netjes opgelost. Wat een passie voor zijn bedrijf.

Retour niet verwerkt

Warda van Hal @huizevanhal

Fijn en prettig! Snelle reacties en persoonlijk. Wat mij betreft in 1 woord, top!

Geen verbeterpunten

Mar r ens

Top, scherpe prijs. Duidelijke website. Fijne communicatie.

Niets

Patricia

Fantastisch!!

Niet

Snelle levering, veel keuze

Nee

Mary

Het is moeilijk zo niet onmogelijk om contact te krijgen met iemand van dit bedrijf. Ik wil het bestelde product retourneren omdat mijn dochter het al aangeschaft heeft voor mijn kleindochters. Ik... Het is moeilijk zo niet onmogelijk om contact te krijgen met iemand van dit bedrijf. Ik wil het bestelde product retourneren omdat mijn dochter het al aangeschaft heeft voor mijn kleindochters. Ik heb gemaild en gebeld maar ik krijg geen contact. Echt hel erg vervelend...... Ik heb ook geen mail gekregen dat mijn bestelling geleverd zou worden.

Reactie op mail of telefonisch contact van de klant.