Offerte
Deskundigheid
Resultaat
Advies
Communicatie

Op internet gevonden en prima werk geleverd.

Mooi uitgevoerd. Ruime keuze.

Vriendelijke benadering, prima afstemming, goede service en afsprake zijn 100% nagekomen!

Advisering
Klantvriendelijk
Service gericht

Yvonne van Lingen

Fijn dat we zo'n goed advies hebben gekregen

fam Sheotahul

Zeer klantvriendelijk. Vertrouwd bedrijf.
Keurig en netjes werk afgeleverd.
Men heeft vakkundig meegedacht over ontwerp.
Snel geleverd en geplaatst.

Zie eerdere opmerkingen.

Hans van Dalen

Alert, accuraat, vakkundig.

Zeer klantgericht. Goed persoonlijk contact.

Arie Bol

Hekwerk besteld en geleverd en geplaatst.
Een zeer prettige leverancier met een prima product.
Ondanks de zomervakantie een rdelijke leveringstijd.
Deskundig geplaatst

Het recht door zee zaken doen is een verademing vandaag de dag!

J.Knoester

Klassieke hekwerken.nl omschrijf ik als een bedrijf vakkundig netjes opgemeten mij hekwerk goed contact zowel per mail of per telefoon mij dank gaat naar dit bedrijf en bedankt Jarin Roosenburg... Klassieke hekwerken.nl omschrijf ik als een bedrijf vakkundig netjes opgemeten mij hekwerk goed contact zowel per mail of per telefoon mij dank gaat naar dit bedrijf en bedankt Jarin Roosenburg voor dit mooije werk vrd groet, J knoester

hekwerk metzorg en vakwerk gezet

In totaal 6 weken vanaf het eerste contact is bij ons een tuinhek geplaatst. Door de firma is het hek ingemeten/gefabriceerd en geinstalleerd. De communicatie was vanaf het begin deskundig, zeer... In totaal 6 weken vanaf het eerste contact is bij ons een tuinhek geplaatst. Door de firma is het hek ingemeten/gefabriceerd en geinstalleerd. De communicatie was vanaf het begin deskundig, zeer klantgericht en ruim voldoende. Ook de kwaliteit van het product en de plaatsing is perfect, duurzaamheid moet nog blijken vanwege recente plaatsing, maar verwachting is goed vanwege de goede coating en voorbewerking van de materialen.

Zeer goed en deskundig advies. Qua product precies waarnaar wij op zoek waren. Communicatie was zeer goed/ geen openstaande vragen en zeer snelle feedback op vragen. Niet alleen op papier maar ook... Zeer goed en deskundig advies. Qua product precies waarnaar wij op zoek waren. Communicatie was zeer goed/ geen openstaande vragen en zeer snelle feedback op vragen. Niet alleen op papier maar ook in de realiteit qua levering en installatie vakwerk afgeleverd. Zeer prettige manier van zakendoen, mede vanwege duidelijke factuur. Nazorg is (nog) niet van toepassing ivm recentelijke installatie.

Jesse van 't Hof

Eerste en laatste bedrijf waar ik via internet contact mee heb gezocht.
Direct antwoord op mijn offerte aanvraag via hun site.
Duidelijke communicatie ook tijdens bestel proces. Eerste en laatste bedrijf waar ik via internet contact mee heb gezocht.
Direct antwoord op mijn offerte aanvraag via hun site.
Duidelijke communicatie ook tijdens bestel proces.
Professionele en vakkundige medewerkers hebben we montage verzorgd en zeer net werk geleverd.
Alles naar volle tevredenheid opgeleverd.

Dank nogmaals.

Goede service en kwaliteit.
Vakmanschap en goed advies bij aanschaf.
Showroom voor bezichtiging vooraf mogelijk.

Romeijn

Fijne en goede ervaring,prima prijs/kwaliteit verhouding

vertrouwd en vriendelijk