Offerte
Resultaat
Advies
Communicatie

Inge Lansdorp

Goede en vriendelijke service. Goed bereikbaar, goed advies en mooi werk afgeleverd!

- goed bereikbaar
- meedenkend

Matthé Marquet

Zeer prettig, goede communicatie, duidelijk , snel en betrouwbaar en bovenal vakmensen

Eerlijke prijs kwaliteit verhouding

A.A.M. de Jong

Wij zijn zeer tevreden over Klassieke Hekwerken.

We hadden wat problemen zoals een ondergrondse pijp op de plaats waar een paal moest komen en een kleine fout in de afmetingen maar alles is zeer naar onze tevredenheid aangepast. Zeer professioneel.

F J Koch

Zeer positief over de kwaliteit maar ook flexibiliteit van deze firma.
Zeer positief over de kwaliteit maar ook flexibiliteit van deze firma.
Ik had al een opdracht geplaatst voor een hekwerk van 3.05 breed maar daarbij was ik iets te snel geweest omdat ik er met de buren helaas niet helemaal uitkwam. Het hekwerk was al gemaakt maar zonder meerkosten werd het hek vervolgens keurig ingekort. Ook het plaatsen van het hek werd in goed onderling overleg gedaan. De prijs van klassieke hekwerken was keurig in het midden van de door mij drie benaderde partijen maar qua kwaliteit en duidelijke en snelle communicatie stak deze firma met kop en schouder boven de andere aanbieders uit.

Communicatie en flexibiliteit.
Communicatie en flexibiliteit.
Maar ook wil ik de kwaliteit van het geleverde niet onbenoemd laten. Er staat echt een keurig afgewerkt hekwerk wat in 1/1-2 uur door de firma klassieke hekwerken is geplaatst.

Edward Timmer

Ze komen afspraken na en zijn heel duidelijk over naar ze doen en voor welke prijs

Reeds na het eerste bezoek aan hun website een indicatie van de prijs.
Reeds na het eerste bezoek aan hun website een indicatie van de prijs.
Snelle reactie na invullen van reactie formulier en ook na het eerste telefonische contact een definitieve prijs nadat wensen, maten en foto was toegezonden..

Jeroen van Beek

Goede respons en beloofd wat ze zeggen

Vanaf aanvraag offerte t/m oplevering, duidelijkheid, correctheid en komt men keurig de afspraken na.

Komen afspraken na, zijn duidelijk in de communicatie en leveren keurig werk.

Fam J Klootwijk

Een no nonsence bedrijf waar het leuk is om mee te werken

Geen grote en dure showroom maar el all informatie aanwezig. Snelle afspraken maken en alles op tijd leveren.

H.Hof

Kan niet anders zeggen dat van keuze van het type poorthek tot de uiteindelijke levering, alle communicatie uiterst prettig is verlopen.

Goede voorlichting op de website en telefonisch. Gesprekken waren prettig en er werd geluisterd naar suggesties en wensen.

Jeroen

Snelle reacties, duidelijke afspraken, super kwaliteit.

Snelle reacties, duidelijke afspraken, super kwaliteit.