Offerte
Resultaat
Advies
Communicatie

Sylvia Schaap Rotterdam

Prima vakwerk geleverd! Een aanrader als je op zoek bent naar mooi hekwerk en een degelijke plaatsing ervan !

Communicatie. Echt vakwerk.

Fraai werk afgeleverd en snelle service bij het (kosteloos) vervangen van een kapotte deurkruk (chapeau!)

J.Padmos

Onze ervaring is zeer goed. Heldere offerte en duidelijke tekening
Levering en plaatsing van dubbele inrijpoort en loophek zoals afgesproken

Raymond de Bruyn

Tweede poort die wij hebben laten plaatsen en is wederom goed en geruisloos verlopen

Communicatie als zeer goed punt ervaren

Jos Kempen

Zeer tevreden!

Zeer correct en snel. Prijs-, kwaliteitsverhouding zeer goed.
Een aanrader!

Jordaan

Een heel prettig bedrijf. Keurig te woord gestaan, prima advies en snelle service. Wij overwegen nog meer hekwerk te laten plaatsen,vervangen.

Vakkundig en servicegericht

P J de Koning

Onze ervaring is zeer goed, vriendelijke en correcte behandeling. Bovendien werden de afspraken goed nagekomen
Ons hekwerk is goed en vakkundig geplaatst. Dit bedrijf zouden wij zeker aanraden en zelf ook weer nemen als het nodig is.

De sterke punten zijn dat er rustig en vakkundig gewerkt wordt in plaats van dat de boel afgeraffeld wordt

Zeer tevreden over het contact met Uw bedrijf

Zie boven, alleen nazorg n.v.t. Mocht dit toch nodig zijn heb ik de indruk dat dat ook uitstekend zal verlopen.

Ron Ottens

De uitvoering van de hekwerken en de sloten en hangwerk is van zeer hoge kwaliteit, ook met het bedrijf is goed overleg mogelijk en het uiteindelijk resultaat is zeer bevredigend. Voor de levering... De uitvoering van de hekwerken en de sloten en hangwerk is van zeer hoge kwaliteit, ook met het bedrijf is goed overleg mogelijk en het uiteindelijk resultaat is zeer bevredigend. Voor de levering van dit hekwerk in de Caribbean is er extra aandacht aan de uitvoering gegeven door een dubbele behandeling van een gegalvaniseerd hekwerk ook nog te poeder coat op kleur aan te brengen.

De inzet en aandacht van de eigenaar van dit bedrijf bijzonder gewaardeerd wordt.