Ruud van Peperstraate

Prima service, snelle levering. Website goede toegang en werkwijze.

Zeer snelle levering.

Perfect snelle service duidelijk.

Snel

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Zeker een aanrader voor iets te kopen.
Bij elke wijziging van je status van de bestelling ontvang je een mail.
Het pakket was na 2 dagen al geleverd van Nederland naar België.

M. van Troost

Wij hebben voor onze zoon de piraten halfhoogslaper IDA met glijbaan en toren besteld. Zeer goede kwaliteit en makkelijke montage.

wanneer het pakket verzonden wordt krijg je een track en trace code waarmee je je pakket kunt volgen. Zou fijn zijn als je ook een dagdeel erbij zouden vermelden. Nu hele dag thuis moeten zitten... wanneer het pakket verzonden wordt krijg je een track en trace code waarmee je je pakket kunt volgen. Zou fijn zijn als je ook een dagdeel erbij zouden vermelden. Nu hele dag thuis moeten zitten wachten.

Chantal

Goede service, snelle levering

Goede site en medewerkers zijn vriendelijk aan de telefoon en per mail

De site waar je kunt zien wanneer de levering komt is Duits. Ik kon er geen wijs uit worden

uyttersprot

Dit was onze eerste maal

snelheid van de levering

In ons pakket waren er beschadigingen aan het product daar wij in de voorwaarden gelezen hadden als het teruggestuurd word vallen de kosten voor eigen rekening hebben wij dit dus niet teruggestuurd... In ons pakket waren er beschadigingen aan het product daar wij in de voorwaarden gelezen hadden als het teruggestuurd word vallen de kosten voor eigen rekening hebben wij dit dus niet teruggestuurd omdat wij het een kunnen camoufleren
maar dit kan in onze niet.

Reactie Kindermeubelwereld.nl:

Dit is niet juist. Bij beschadigingen/ afwijkingen e.d. kunt u ten alle tijde kosteloos retourneren. Alleen bij het retourneren vanuit de klant komen de retourkosten voor rekening van de klant. We... Dit is niet juist. Bij beschadigingen/ afwijkingen e.d. kunt u ten alle tijde kosteloos retourneren. Alleen bij het retourneren vanuit de klant komen de retourkosten voor rekening van de klant. We hebben u hierover gemaild.

Zeer goed!! Vlotte levering en goede communicatie over aanvullende vragen en afwijkend bezorgadres

Communicatiesnelheid en flexibiliteit

Website lijkt door kleurstelling en lettertype minder betrouwbaar, terwijl jullie dit niet zijn. Mobiele website. After sales staat op uitstekend, maar deze is niet aanwezig (in mijn geval geen... Website lijkt door kleurstelling en lettertype minder betrouwbaar, terwijl jullie dit niet zijn. Mobiele website. After sales staat op uitstekend, maar deze is niet aanwezig (in mijn geval geen enkel probleem omdat alles prima is gegaan)

Prima kwaliteit en levering.

M.Spee

Ik heb er een prinsessen kinderfauteuil gekocht.

Snelle levering, gemak van bestellen.
Kwaliteit van product.