Zeer goed!

Goede snelle levering. Correct verpakt. Zeer blij.

Kreeg geen reactie op mijn vraag of de levering al was verstuurd, maar dit was blijkbaar wel gebeurt. Levering was nl zeer snel in huis.

Goede ervaring.

Vriendelijk en snel

Heb ik niet

Pelzer

Snelle levering en ruime keuze

nee

Alles prima verpakt,

De tekening iets duidelijker, vooral bij de schroeven die je bovenop de zitting moet doen. 1e de schroeven erin en dan pas de
pas schroeven die eronder moeten anders krijg je die er moeilijk...
pas schroeven die eronder moeten anders krijg je die er moeilijk uit!

D. van Zanten

Super snelle levering, zelfs met de feestdagen en je kan goed zien wanneer je bestelling geleverd wordt.

Snelle levering. Alles is mega duidelijk.

L. Verlinden

Ik heb bij Kindermeubelwereld.nl een stapelbed besteld.
Werd na de bestelling er op geattendeerd dat ik 1 i.p.v. 2 matrassen had besteld, met de vraag of dit juist was.
Uiteindelijk kon...
Ik heb bij Kindermeubelwereld.nl een stapelbed besteld.
Uiteindelijk kon er een 2e matras aan de bestelling worden toegevoegd zonder dat hiermee een vertraging zou ontstaan in de snelle levertijd.

Simone

Ik heb bij Kindermeubelwereld.nl een kinderfauteuil gekocht voor mn zoontje van 1,5 jaar. We zijn er erg blij mee, de kwaliteit van het stoeltje is goed, het is erg stevig en ziet er hartstikke leuk... Ik heb bij Kindermeubelwereld.nl een kinderfauteuil gekocht voor mn zoontje van 1,5 jaar. We zijn er erg blij mee, de kwaliteit van het stoeltje is goed, het is erg stevig en ziet er hartstikke leuk uit. Hij klimt en klautert erover heen maar gaat er ook rustig een boekje in zitten lezen.

Prima service en heldere informatie betreft de producten

G. Bexkens

Zeer prettig, en ten zeerste aan te bevelen bij anderen.

Het totale pakket is zeer goed.

geen enkele.

Mavos

Snelle levering en mooi product gekocht.

De handleiding is niet erg duidelijk