Lucas

Goed tot zeer goed

Vriendelijk en proffesioneel

Arnoud van Rhenen

De verkoopafdeling is eerlijk en behulpzaam. Meneer was ook bereid om de additionele maten op te meten van een inductiekookplaat.

Snel en gemakkelijk bereikbaar.

Homan

Top. De bestelling was vlot geleverd.

Ckb

Uitstekende snelle service

Ab

Een prima product geleverd. Het was een inductiekookplaat op 1 fase en er werd een stekker voorgesteld om mee te bestellen. Dit blijkt wel een stekker te zijn voor een 2- fase aansluiting. Dat is... Een prima product geleverd. Het was een inductiekookplaat op 1 fase en er werd een stekker voorgesteld om mee te bestellen. Dit blijkt wel een stekker te zijn voor een 2- fase aansluiting. Dat is jammer van de 15 euro voor niets.

De snelle afwikkeling en levering!

Reactie Keuken Drachten:

Goedemiddag Ab,
Hartelijk bedankt voor je review!
Goedemiddag Ab,
Hartelijk bedankt voor je review!
Deze aansluitkabel kan naar wens mee besteld worden, indien de klant deze nodig is. Je kunt deze kabel voor 1, 2 of 3-fase aansluitingen gebruiken afhankelijk van je situatie.
In deze is het jammer dat je geen contact met ons opgenomen hebt, de kabel had binnen 14-dagen na aankoop gewoon retour gestuurd kunnen worden. Zoals ook op onze pagina's vermeld.
We hopen dat je veel kookplezier van de kookplaat zult hebben en mocht je nog vragen hebben dan horen wij het natuurlijk graag!
Klantenservice Keuken Drachten

j.stad

Een zeer goede ervaring
heb er tot nu toe maar een maal gebruik van gemaakt'

tot nu toe alleen maar sterke punten.de prijzen zijn laag
en goede sercie wat bezorgen betreft

J

Supersnelle levering
Perfect produkt

Makkelijk online bestellen

R. Propstra

Uw bedijf werd mij aangeraden door een kennis hier in Den helder die zeer goede ervaring heeft ondervonden met div aankopen uit uw bedrijf. Dus dat is mede de reden dat ik mijn aankoop hebt gedaan... Uw bedijf werd mij aangeraden door een kennis hier in Den helder die zeer goede ervaring heeft ondervonden met div aankopen uit uw bedrijf. Dus dat is mede de reden dat ik mijn aankoop hebt gedaan bij uw keukenshop.Vervolgens wat ook van doorslag was is de gunstige prijsbepaling die u handteert en de zeer ruime uitgebreide keuze van induktie kook platen waar ik naar opzoek was.En dat is mij zeker gelukt naar alle tevreden- heid.

De telefonische informatie mij verstrekt was van grote waarde, klantvriendelijk rustgevend, betrouwbare indruk over de gestelde vragen over het produkt en de algehele afronding(finanseel) Goede... De telefonische informatie mij verstrekt was van grote waarde, klantvriendelijk rustgevend, betrouwbare indruk over de gestelde vragen over het produkt en de algehele afronding(finanseel) Goede voorlichting over betrouwbare merk artikelen
waar U achter staat, zowel voor de wat kleine en de ruime beurs. Ik zal ook zeker Uw bedrijf van harte aanbevelen aan derde die keuken gerichte aankopen overwegen.

R. Bouma

Snelle levering en plaatsing apparatuur

snel en aquraat

The happy Kooker

Snelle reactie bij vragen over apparaat.

Snelle levering en gunstige prijs!