Arno

Het was geen bijzondere ervaring. De de info die we wilden hebben we gekregen. Dat was het. We kwamen van ver, en hadden een kopje koffie wel op prijs gesteld.

De lage prijs voor de kookplaat die we zochten. Snelle levering!

Nico Nedfjes

Slechts eenmaal iets besteld. Bedrijf was voor ons de grote onbekende. Koop snel en accuraat uitgevoerd. Niets op aan t3 merken. Apparatuur werkt goed en naar tevredenheid. Zou voor een volgende... Slechts eenmaal iets besteld. Bedrijf was voor ons de grote onbekende. Koop snel en accuraat uitgevoerd. Niets op aan t3 merken. Apparatuur werkt goed en naar tevredenheid. Zou voor een volgende aanschaf opnieuw met hen in zee gaan.

Sterke punt is de snelle accurate verwerking van de koopopdracht. Door nog maar een ervaring is een objectieve beoordeling lastig te geven. Voorlopig positief.

Richard

Middels een mooie aanbieding heb ik een kokend waterkraan van Quooker besteld. De service aan de telefoon en de uiteindelijke levering was zeer netjes en snel verzorgd. Dik tevreden.

Aanbiedingen zeer goed qua prijs/ kwaliteit
Zeer vriendelijke en snelle service

l. simons

Zeer goed geholpen

J Muijtjens

Prima ervaring,product erg snel geleverd

Nee,niet in het bijzonder

Rens Verhulst

Goede website, Met mooie aanbiedingen. Lage prijs. Snelle levering

Alles goed

Kees Bette

Snelle en goede levering.

Duidelijke en gebruiksvriendelijke website.

S. Stelma

Prima prijs- kwaliteitsverhouding.

Snelle levering.

jan de vos

Zeer goed

dat het bestelde niet op vooraad was en er een duurder voor in de plaats heb gekregen voor de zelfde prijs.

Johan

Prima ervaring met dit bedrijf, goed informatie op de website, stipte levering.

Scherpe prijzen in vergelijking met andere online keukenleveranciers.