Beter communiceren. Tijdsblokken kleiner maken, nu een halve middag gewacht er komt geen monteur langs. Monteur laten bellen als hij bijna bij afspraak is.

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Beste meneer en mevrouw, zou u uw gegevens aan ons willen doorgeven zodat ik u beter kan helpen want ik vind het echt heel vervelend dat e.e.a. niet goed is gegaan.

Meer persoonlijk contact ten tijde van contract

NVT

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Oei, dat is wel heel vervelend als u problemen heeft ervaren met de thermostaat. Het geval is dat Remeha eind vorig jaar een update heeft uitgevoerd voor de E-Twist, waarschijnlijk bent u daarom... Oei, dat is wel heel vervelend als u problemen heeft ervaren met de thermostaat. Het geval is dat Remeha eind vorig jaar een update heeft uitgevoerd voor de E-Twist, waarschijnlijk bent u daarom naar de fabrikant doorverwezen. Wat goed en fijn om te lezen dat alles nu naar tevredenheid is opgelost. Dank u wel voor het invullen van deze review.

J.A.Feitsma

Prima bedrijf en correct geholpen kan het iedereen aanraden.

F. Reloe

Goede service van de storingsdienst en vlotte afhandeling door de monteur

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Wat een mooie woorden voor onze service mijnheer Reloe! Wij nemen uw woorden ter harte en zullen er voor zorgen dat u in de toekomst net zo tevreden zult blijven.
Met vriendelijke...

Jos Vallen

Snelle en goede service bij abb.

Reactie Kemkens Zonnepanelen:

Wat leuk om uw positieve reactie te lezen Jos! Fijn dat onze monteur u goed en snel heeft kunnen helpen met het oplossen van de storing.