Esther Lucas

Prima product, snelle levering

marjan keizer

Super gemakkelijk en overzichtelijke website

Jos ten Berge

Goed ontvangen

ingrid muus

Helaas niet kosteloos retouren , vind ik echter niet geheel klantvriendelijk. Stond niet opvallend vermeld dat de retourkosten voor klant zelf zijn , bij BOL.COM dus wel .
Als ik dit had...
Als ik dit had geweten had ik zeker bij BOL besteld !

Reactie Karsten Travelstore:

Beste mevrouw Muus,
Beste mevrouw Muus,
Bedankt voor uw feedback en voor de tijd die u heeft genomen om dit met ons te delen. Jammer om te lezen dat uw ervaring met onze webshop niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ons bedrijf is helaas niet te vergelijken met een grote speler zoals bol.com. Onze retour voorwaarden worden duidelijk omschreven onder het kopje klantenservice, retourneren & ruilen. De verzendkosten van een retourzending worden alleen vergoed als er sprake is van een defect of verkeerd geleverd artikel. Producten kunnen kosteloos geruild worden in onze winkel.
Ondanks uw ervaring hopen wij u toch nog een te mogen verwelkomen op onze webshop of onze winkel.
Vriendelijke groet,
Maureen

Jessica Geelhoed

Duidelijke website, snelle verzending. Goede communicatie met betrekking tot de levering. Product prima verpakt.

Erika

De laagste prijs!

Ilse Van Santen

Heel goed

Marjolijn van Orden

Tot nu toe prima

Jan Hofstede

Het eerste telefonisch kontakt was prima. Goede afspraken gemaakt en een mail verkeer gestart. De afhandeling echter niet. De toezeggingen die in de mail waren gedaan zijn niet nagekomen. Moest daar... Het eerste telefonisch kontakt was prima. Goede afspraken gemaakt en een mail verkeer gestart. De afhandeling echter niet. De toezeggingen die in de mail waren gedaan zijn niet nagekomen. Moest daar speciaal over bellen en werd in mijn gevoel onvriendelijk behandeld. Gelukkig heeft men toen wel wat opgestuurd maar niet naar wat ik gevraagd had. Jammer dan mijn meer dan 30 jaar positieve ervaring met Karsten zo'n negatieve nasmaak heeft achtergelaten. Mocht u hierover met mij willen bellen dan ben ik graag bereid mijn kant van het verhaal te doen. U kunt mij bereiken op 06 21 22 13 69
Met vr.gr. Jan Hofstede