Erna Stravers

Mooie stevige barkrukken gekocht, zeer tevreden!

Kwaliteit/prijsverhouding en stonden om 9 uur al op de stoep.

Cees

Positief.

Bureau werd netjes opgebouwd door vriendelijk personeel.
Snelle, nette en goede reactie op vragen per mail.

Ewa Bukowiecka

Duidelijke afspraken

Goede service!

M.J. Gijsen

Bureaus samengesteld en besteld. Goede kwaliteit materiaal, mooie bureaus. Worden op afspraak en op tijd geleverd. Ik moest wel zelf even het tijdstip navragen. Ter plekke gemonteerd door... Bureaus samengesteld en besteld. Goede kwaliteit materiaal, mooie bureaus. Worden op afspraak en op tijd geleverd. Ik moest wel zelf even het tijdstip navragen. Ter plekke gemonteerd door vriendelijk personeel. Er werd snel doorgewerkt. Prima aankoop.

Prijs/kwaliteit-verhouding. Stipte levering.

Jeffrey ten Tusscher

Heel goed! Komen netjes op tijd en het bureau wordt op de plek gezet en netjes gemonteerd.

Communicatie, punctueel

Michael

Eerste levermoment hadden ze het verkeerde bureaublad bij (mijn doorgegeven wijziging was blijkbaar niet goed verwerkt, ondanks bevestiging).
Meteen nieuwe datum afgesproken, ik heb zelf moeten...
Meteen nieuwe datum afgesproken, ik heb zelf moeten bellen om bevestiging. Deze ook gekregen, echter kwamen ze op de dag zelf niet opdagen. Weer zelf contact opgenomen, kreeg ik te horen dat ik die dag niet op de planning stond, omdat ze het product nog niet hadden ontvangen van leverancier. Nieuwe datum afgesproken (2 maanden later!), kwamen ze weer niet opdagen. Weer moest ik zelf contact opnemen om te horen dat ze vertraging hadden en dat ze die dag niet meer zouden komen. Een week later zijn ze dan eindelijk gekomen om het juiste blad te monteren. Er zat 3 maanden tussen eerste levermoment en toen het eindelijk goed was.
Niks ten nadele van het personeel; iedereen die ik heb gesproken was vriendelijk. Maar qua communicatie binnen het bedrijf en richting klant kan er wel wat verbeterd worden.

Vriendelijk personeel

Marga Zandvliet

Prima bureau, keurig geleverd en in elkaar gezet. Prettig contact.
Maar informatie over tijd van bezorging kregen we pas toen we op de dag van levering belden. Dat hadden we graag eerder gehad.

Zie boven

Wilma

Corret, netjes, zorgvuldig en vriendelijk

Snelle hulp in de chat, bezorger die het meubel in elkaar zet, is klant vriendelijk en werk zorgvuldig. Complimenten!!

Emiliya

Erg prettig bedrijf