8.3/10
7.9/10
Keuze assortiment

Marcel Peeters

Kachelenhaardenwinkel heeft een mooie overzichtelijke website.Heb al een paar jaar een perfecte ervaring met deze winkel. Houden zich vrijwel altijd aan de afgesproken levertijd. Verpakking is... Kachelenhaardenwinkel heeft een mooie overzichtelijke website.Heb al een paar jaar een perfecte ervaring met deze winkel. Houden zich vrijwel altijd aan de afgesproken levertijd. Verpakking is perfect,nog nooit ene probleem mee gehad. Een echte aanrader.

Komen afspraken perefect na.

Nar mijn mening eigenlijk geen verbeterpunten.

R wijdema

Snelle en correcte service , je word goed op de hoogte gehouden

Snelle duidelijke service

Geen punten

Teleur gestelde klant

Waardeloze service! arrogant zelfs! Na verkoop van kachel laten ze je gewoon barsten! OP mail totaal geen reactie ! en als je ze aan de lijn heb is het altijd " we hebben het druk" . U bent... Waardeloze service! arrogant zelfs! Na verkoop van kachel laten ze je gewoon barsten! OP mail totaal geen reactie ! en als je ze aan de lijn heb is het altijd " we hebben het druk" . U bent gewaarschuwd!

Totaal GEEN!

Huh....kan ik me verbeteren?

Uitstekende ervaring. Had een verkeerd onderdeel besteld en kon het zo weer retourneren met een retour sticker

Zeer behulpzaam

Snel besteld en goed geleverd

snelle levering

Paul van de Kolk

Zeer goed. Hoewel ik nog nooit met het bedrijf zaken had gedaan werd ik uitermate goed geholpen.

Dat ik nog een mail kreeg nadat ik het product al besteld had met een opmerking over het aansluiten van het product en dat ik altijd kon bellen als ik nog vragen of problemen tegenkwam. Dat ik nog een mail kreeg nadat ik het product al besteld had met een opmerking over het aansluiten van het product en dat ik altijd kon bellen als ik nog vragen of problemen tegenkwam.
Opvallend was dat gelijk de naam en het telefoonnummer van de persoon die mij verder zou kunnen helpen vermeld was.

Is reeds 2de maal dat ik online bestel. Vandaag besteld = morgen geleverd.

Beste koop

Eigenlijk niet

Hedy

Besteld de morso waterketel 2 liter

Mooie site, ketel scherpe prijs en voldoet aan verwachting

Berend van Rhijn

Bestelde smart Fan hadden we na 1 dag in huis. Direct uitgeprobeerd en werkt uitstekend, kamer wordt nu veel gelijkmatiger verwarmd.

Snelle levering en topprodukt.

BB houtbewerking

Afspraak is afspraak