Keuze assortiment

Nicole

Binnen een week een prachtige kachel in huis, geïnstalleerd en wel!!

Snelheid en klantgerichtheid waren beiden uitmuntend

Kan ik niet bedenken

Nvt

Niet prettig

Hadden afspraak gemaakt. Moesten naar Bas vragen werd ons gezegd. Bas mocht niet komen moest iets anders doen volgens een andere medewerker. Werden niet prettig geholpen. Weinig tijd en geen... Hadden afspraak gemaakt. Moesten naar Bas vragen werd ons gezegd. Bas mocht niet komen moest iets anders doen volgens een andere medewerker. Werden niet prettig geholpen. Weinig tijd en geen informatie. Er werd ons een gevoel gegeven van wat kom je doen. Zeer onprettig en geen enige service verlening ivm informatie betreft gaskachels. Wij komen daar niet meer terug.

Gebeld en bevestigd gekregen of een bepaalde vloerplaat op voorraad was en deze besteld. Vervolgens via mail gemeld dat de plaat toch niet op voorraad was en de levertijd langer zou zijn. Dit bleek... Gebeld en bevestigd gekregen of een bepaalde vloerplaat op voorraad was en deze besteld. Vervolgens via mail gemeld dat de plaat toch niet op voorraad was en de levertijd langer zou zijn. Dit bleek gelukkig een misverstand.
Compliment voor het blijven communiceren en meedenken!

Contact

Erik

Zeer correcte en snelle afhandeling van onze bestelling, een buiten pelletkachel. Zeer vriendelijke communicatie zowel met het bedrijf als met de transporteur. We hebben al van onze kachel genoten!

Snelle en correcte afhandeling.

Faas

Een aanrader

Klantvriendelijk en goede service

Groen

Hoge kwaliteit artikelen en excellente service!!

Supersnelle reactie op de bestelling en bijzonder alert om de goede artikelen tijdig te leveren. Geleverde artikelen zijn van hoge kwaliteit.

Zo door gaan.

OvE

Echt een aanrader

Communicatie

geen idee

Nico Webeling

Goede communicatie, zowel via E-mail als telefoon.
Goede en snelle levering. Na bezorging heeft de chauffeur de kachel uitgepakt en gecontroleerd.

Van bestellen tot levering ging alles helemaal volgens afspraak.

Ik zou het niet weten.

Sabina

Uitstekende service

Service na verkoop

Sebastiaan

Ze sturen de verkeerde ombouwset op en vervolgens reageert er niemand, geld is betaald per ideaal en verkeerde wordt geleverd, vervolgens is er niemand te bereiken. let op met deze winkel!!!!

geen oplichters!