Prijs

HansS

Bestellen oké via duidelijke website. Bij levering een vuurvaste plaat gebroken. Prima verstuurd op pallet. Na klacht hierover is meteen actie ondernomen om plaat zonder nieuwe verzendkosten opnieuw... Bestellen oké via duidelijke website. Bij levering een vuurvaste plaat gebroken. Prima verstuurd op pallet. Na klacht hierover is meteen actie ondernomen om plaat zonder nieuwe verzendkosten opnieuw te versturen. Ook een aanvullende bestelling is zonder verzendkosten geleverd. Prima service!

Snelle actie bij probleem en adequate oplossing gezocht.

Kees

Houtkachel Lacunza Calpe gekocht.

Zeer mooie kachel en brand perfect.

Duidelijk info op site

J Ides

Doen op een niet klantvriendelijke manier zaken heb 200 km gereden om kachelmaterialen te halen waaronder een aantal lengtes kachelpijp.
Deze waren niet op voorraad geeft niet kan gebeuren...
Deze waren niet op voorraad geeft niet kan gebeuren alhoewel de site aangeeft blauw gegloeide pijp geen probleem eigenlijk alles wat wij verkopen geen probleem je kunt het afhalen dus niet na mijn boodschappen lijstje te hebben af gewerkt kon ik alle spullen direct meenemen behalve dan de pijpen en of ik dan nog even 15 euro extra ging betalen omdat ze de pijpen niet op voorraad hadden en ze nagestuurd moesten worden.
ik neem aan daar waar je mee adverteerd je in huis hebt en wil dan niet lastig gevallen worden met nog een nota omdat je niet kunt leveren erg onplezierige verkoper J Ides Stavoren

mooie winkel

een wat beter toegankelijke verkoper

Looonwerker

Ik heb hier kachelpijpen gekocht

Klantvriendelijk snel gelevert enzo.....

Alles is tiptop

Brenda Tiel

Ben al bijna 2,5 week aan het wachten op mijn product.

geen punten

als er een product niet is, haal het dan van de website.

Ron

Niks mis mee. ik ben een tevreden klant

duidelijk verloop van de transactie

niks. volgende bestelling doe ik weer bij de Kachelmaterialenshop dat is zeker

Toon

Zeer tevreden met producten .Verkeerd geleverd product werd snel vervangen door het juiste onderdeel.Snelle afhandeling.

Correcte informatie .Snelle levering.

Geen opmerkingen.

Concordiabouwservice

Slecht

Tot nu toe alleen de prijs

contact met ed klant en afspraken na komen tot drie mala niet gedaan ook geen enkele reactie

Sjoerd de Boer

Super fijne sfeer personeel met kennis van zaken en vriendelijj

Snelle levering grote vooraad en makkelijk met retourneren

Marc

Bestelde artikelen werden snel geleverd, maar als je dan belt dat ze een verkeerd product hebben geleverd vragen ze om een appje met foto's te sturen. Als je dan vervolgens na het zenden van het... Bestelde artikelen werden snel geleverd, maar als je dan belt dat ze een verkeerd product hebben geleverd vragen ze om een appje met foto's te sturen. Als je dan vervolgens na het zenden van het appje geen reactie krijgt en weer belt om na te vragen hoe het ervoor staat. Merk je dat ze het appje nog niet bekeken hebben en verzoeken ze je daarna doodleuk om het hele verhaal even naar ze te mailen. Als je dan aangeeft dat je dat belachelijk vindt melden ze dat ze dan alsnog het appje gaan bekijken en dat ze erop terugkomen.

Vervolgens krijg je geen reactie dus maar weer bellen. "O ja het is hier zo druk" wordt je dan medegedeeld.

Schandalig hoe laks jullie met klachten omgaan!!!

Ga mij nu maar op mijn herroepingsrecht beroepen.
Helaas is het benodigde formulier niet op jullie website te vinden. Ben benieuwd of jullie je überhaupt wel aan de wet Herroepingsrecht gaan conformeren.

snelle levering

betere klachten en retour afdeling, snellere respons. Op jullie website staat informatie die niet klopt. Herroepingsformulier ontbreekt op de site.