7.4/10
6.8/10
7.2/10

Ooms

Super mooie tuintafel en bank van Jorg. Keurig op de afgesproken dag geleverd.

Goede prijs kwaliteit.
Alle delen goed genummerd en afgetekend. Makkelijk te monteren.

Aangeven welke maat schroeven op welke plek horen.

Odette

Prima communicatie, mooi meubel laten maken, erg tevreden!

Meubel zelf

Bezoeging 60 euro vonden wij wel echt aan de hoge kant.

Yannick Van Muylder

Een echte afrader

klant in de steek laten

communicatie

M

Vlotte levering, goed geregeld.

Snelle levering, goed bereikbaar

Pia

Netjes een telefoontje half uur voor levering

Niets

Ton Veldkamp

Goed en vakkundig geholpen op de vestiging in Almere, maar wat ik wel, op zijn zachts gezegd, vreemd vind, is dat ik voor de bezorging van het door mij bestelde tafelblad € 60,- heb moeten... Goed en vakkundig geholpen op de vestiging in Almere, maar wat ik wel, op zijn zachts gezegd, vreemd vind, is dat ik voor de bezorging van het door mij bestelde tafelblad € 60,- heb moeten betalen!
Ik woon zelf in Almere, ongeveer 15 min.van Jorg vandaan!
Dit is hetzelfde bedrag dat voor bezorging in rekening wordt gebracht voor een bezorging door heel Nederland en zelfs België!!!!

Vakkennis

Kosten van bezorging variabel maken!

Margriet

We hebben 2 banken gekocht. Eentje ongeveer 8 jaar geleden waarmee we super blij waren. Deze 2e bank was erg teleurstellend. Slecht hout met veel scheuren, grote splinters, beschadigingen en de... We hebben 2 banken gekocht. Eentje ongeveer 8 jaar geleden waarmee we super blij waren. Deze 2e bank was erg teleurstellend. Slecht hout met veel scheuren, grote splinters, beschadigingen en de planken voor de armleuningen waren tekort afgezaagd.

Het bedrijf is telefonisch goed bereikbaar.

Vermelden op de website over de staat van het hout, zodat je niet wordt teleurgesteld.

Fam Ouwersloot

Super in service

ze hebben een mooi en goed product afgeleverd
En daarbij goede service geleverd en heb n afspraken goed en duidelijk nagekomen

Wendy

Vriendelijke service met vee geduld

Vriendelijke verkoopster(Roos)

Niet vragen om een lift wanneer deze toch niet gebruikt wordt . Spullen worden tot lift gebracht

Andrea

Slechte service, bezorgtijd word niet gehanteerd ondanks belofte van wel. Lang moeten wachten (bijna 12 weken), niet netjes toe gesproken aan de telefoon, als of wij als klant iets fout hadden... Slechte service, bezorgtijd word niet gehanteerd ondanks belofte van wel. Lang moeten wachten (bijna 12 weken), niet netjes toe gesproken aan de telefoon, als of wij als klant iets fout hadden gedaan terwijl het bedrijf zijn afspraken niet na kwam en loze beloftes via de chauffeur werd gedaan.

?

Kom afspraken na! Wees beleefd aan de telefoon! geef de klant de kans om achteraf te betalen, hierdoor hopelijk betere service.