8.2/10
7.4/10
6.8/10
7.2/10

Bosman

Snelle levering. Product nog niet uitgepakt ivm verhuizing.

Goede productinfo

Niet helder is dat aflevering tot aan de voordeur zou zijn. Dat staat pas in de aflevermail. Gelukkig wilde de chauffeur met onze hulp de loodzware tafel wel binnen brengen.
Echter.... U moet...
Echter.... U moet hem zelf uitlijnen en in elkaar zetten! Ook die info staat niet op de site. Hoe die je dat met loodzware tafels? Geen mal of tips bijgeleverd. Voelt als zoek het maar uit... Wij zijn al op leeftijd en dit soort "service" niet gewend en ook niet gewenst.

Van Wouwe Dany

Mooie site, correcte bestelling en levering volgens afspraak

Correcte bestelling en levering

Rilana

Super goed

Goede levering en service

Rita

Zeer goede communicatie en klantvriendelijkheid

Communicatie, klantvriendelijkheid, goed product

Hagreize

Prettige mensen, makkelijk een bestelling te doen. De communicatie verloopt snel en prettig

Komen afspraken na

BdB

Een mooi onderstel voor een tuintafel gevonden en besteld via de goed toegankelijke en heldere website. Gelukkig voorzien van artikelnummers. Bezorging was alleen extreem duur (€75 !!). Dus dan maar... Een mooi onderstel voor een tuintafel gevonden en besteld via de goed toegankelijke en heldere website. Gelukkig voorzien van artikelnummers. Bezorging was alleen extreem duur (€75 !!). Dus dan maar zelf ophalen in Almere (210 km rijden). Er kwam een verwarrende mail over een ophaalafspraak die er zou zijn. Maar ik had nog geen concrete afspraak gemaakt. Hoe dan? Maar gebeld en gechecked of een en ander klopte en blijkbaar stond de bestelling al klaar. Dus volgende dag naar Almere en de doos opgehaald. Thuisgekomen bleek het verkeerde onderstel in de doos te zitten. Beetje boze mail gestuurd. Reactie was snel en goed: eind van de week op vrijdag zou de goede bestelling worden gebracht en omgeruild. Maar geen enkele aanduiding van een richtlijn of zoiets. Zelf maar weer gebeld wa 't ik had ook andere dingen te doen op die dag. Planning wad niet bekend. Telefoonnummer van chauffeur gekregen om vrijdagochtend te bellen. Gebeld twee of drie keer, maar niemand nam op. Ander tel. Nr. gebeld: dhr. Jorg zelf aan de lijn. Nee, chauffeur was nog daar. Had oproepen niet opgemerkt. Belde zelf terug met eindelijk een richtlijn. Verder keurig afgeleverd, maar een klein excuus kon er niet af. Beetje teleurstellend wel.

Goede website

Communicatie met de klant was bepaald niet optimaal.

Annette

Prachtige tafel!

Duidelijke website, veel keus en mooie producten

Ans dieckman

Een top bedrijf zowel verkoopster ontzettend leuk en goed geholpen en de aflevering keurig alles verpakt en prachtig mooi was onze tafel wij zijn er reuze blij mee en bevelen dit bedrijf aan onze... Een top bedrijf zowel verkoopster ontzettend leuk en goed geholpen en de aflevering keurig alles verpakt en prachtig mooi was onze tafel wij zijn er reuze blij mee en bevelen dit bedrijf aan onze fam en vrienden zeker aan

Vriendelijke groet
Ans en henk dieckman

Kwaliteit geven wij een 10 prachtig blad ovaal laten maken precies wat wij bedoelde

Zou niet weten wat

Katja Verhoeff

Hele goede communicatie en slim ontwerp.

Heel goede informatie verstrekking over de levering, het tijdstip, chauffeur was aardig en snel. De buitenkeuken was met de al opgestuurde beschrijving makkelijk te maken. Alles past perfect in... Heel goede informatie verstrekking over de levering, het tijdstip, chauffeur was aardig en snel. De buitenkeuken was met de al opgestuurde beschrijving makkelijk te maken. Alles past perfect in elkaar.

Nijland

Klasse bedrijf

Duidelijke beschrijving bouw bouwpakket. Goede kwaliteit hout. Degelijk hang en sluitwerk. Goede schroeven bij geleverd

Vooral zo doorgaan