8.2/10
7.4/10
6.8/10
7.2/10

Leonard Hesselink

Wij hebben hier een heel mooie ronde steigerhouten tafel gekocht. De bestelprocedure was gemakkelijk en de bezorging probleemloos. Het onderstel is vierkant van steigerbuizen, wat heel goed staat.... Wij hebben hier een heel mooie ronde steigerhouten tafel gekocht. De bestelprocedure was gemakkelijk en de bezorging probleemloos. Het onderstel is vierkant van steigerbuizen, wat heel goed staat. Je moet het onderstel er zelf onder schroeven, en daarvoor wordt alles wat je nodig hebt bijgeleverd, tot en met het juiste boortje en het juiste schroefbitje.

Snel geleverd, mooi afgewerkt, echt complete set bevestigingsmateriaal

Gerdschap

Goede communicatie, levering zoals gepland. Materiaal van volwaardige kwaliteit. Een aanrader

Communicatie. Prijs/kwaliteit

Jan

Zeer kwaliteitsvolle stalen frames. Afwerking mogelijk naar eigen wens en goed uitgevoerd. Uitstekende service en vlotte communicatie

communicatie

Op tijd geleverd

Goede communicatie en tijdige levering

Martien

Prima kwaliteit, origineel en snelle levering. Aanrader !

Unieke keuze en assortiment.

De verzendkosten zijn het overwegen waard om zelf met de auto het product op te halen . Zal wel nodig zijn in deze tijd, maar kijk en vergelijk. Het product is het heen en weer rijden zeker waard !

Harold Colenbrander

Gaat wel

Nadat ik een mail heb gehaald kreeg ik snel

Voelde mij niet echt welkom zowel door de telefoon als bij de showroom. Uiteindelijk ben ik wel door een vriendelijke mevrouw verder geholpen. Algeheel vond ik her personeel niet echt vriendelijk

Katherine Huiskamp

Mooi product. wel breder dan gedacht, maar dat komt denk ik door het boomstam(effect). De leveringsmails waren voor mij wel frustrerend, want het werd steeds uitgesteld. Hierdoor was ik een beetje... Mooi product. wel breder dan gedacht, maar dat komt denk ik door het boomstam(effect). De leveringsmails waren voor mij wel frustrerend, want het werd steeds uitgesteld. Hierdoor was ik een beetje bang dat ik genept werd door een scam bedrijf. Gelukkig is dit niet het geval geweest, maar zie mijn tips/verbeterpunten om hier iets mee te doen. Dat zou wel heel fijn zijn en ik denk dat anderen het hier wel met mij eens zullen zijn.

Het ziet er super mooi en luxe uit. Echt massief eikenhout met brede planken die naadloos op elkaar aansluiten.

Ik zou het fijner vinden als er eerst een bevestigingsmail wordt gestuurd van de bestelling, dan een mail met de info dat het product is geleverd bij jullie door de leverancier en daarna pas een... Ik zou het fijner vinden als er eerst een bevestigingsmail wordt gestuurd van de bestelling, dan een mail met de info dat het product is geleverd bij jullie door de leverancier en daarna pas een mail met bezorgdatum. De levering van mijn bestelling werd steeds gepland en uitstelde en later kreeg ik pas een mail dat het nog niet binnengekomen was vanuit de leverancier. Dat zorgt voor veel frustratie.

De Lachende Koreaan

Zeer tevreden

service , snelheid, stiptheid

niet echt iets te melden

van der Veen

Een prachtig bed gekocht voor mijn zoon, met een legerkist eronder. Het ziet er super mooi uit, maar het bed was groter dan op de site stond waardoor het nog maar net paste op de plek die we hadden... Een prachtig bed gekocht voor mijn zoon, met een legerkist eronder. Het ziet er super mooi uit, maar het bed was groter dan op de site stond waardoor het nog maar net paste op de plek die we hadden bedacht. Nog gekker was dat de legerkist te groot was en niet onder het bed paste! We moesten een handvat verwijderen om dat te laten passen. We hebben het bed gehouden omdat het een mooi bed is. Maar maten moeten eigenlijk wel kloppen…

Mooie degelijke meubels

De maten klopten niet van het bed, en de legerkist paste niet onder het bed.

Will

Had een "ligbed" nodig met speciale maten ivm o.a. afmeting balkon.
Had een "ligbed" nodig met speciale maten ivm o.a. afmeting balkon.
de hoogte was voor mij ook belangrijk. ik had alleen geen rekening gehouden met verdeling rugleuning en de rest. Nu is de beenruimte net iets te kort.
wielen er onder laten plaatsen om schoonhouden balkon makkelijker te maken. helaas zijn de remmen op de wielen niet of heel moeilijk in te stellen.
maar alles netjes gemaakt, kan het alleen echt beoordelen als het weer mooi weer wordt. voor de winter nl nog maar netjes ingepakt laten zitten.
maar toch tevreden over de service. netjes binnen gebracht. ;-)

alles