8.3/10
7.2/10
7.9/10
8.1/10

M. Van Halderen

Goede kwaliteit voor een mooie prijs. We hebben een buitenkeuken besteld. Deze is netjes in de verwachte levertijd bezorgd. Werkomschrijving is duidelijk.

Goede prijs
Levering was duidelijk en goed verzorgd

Petra

De ervaring met dit bedrijf is zondermeer goed.

Sterke punten: Men luistert goed naar de wensen van de consument en doet zijn uiterste best deze ook naar behoren uit te voeren. Bestelling ging gemakkelijk evenals betaling en bezorging. Ook een pluspunt is dat alles zwart op wit staat.

Tip: bezorger goed informeren of betaling heeft plaatsgevonden.

Monique Vos

Prima afhandeling

alles was keurig genummerd en de tafel was makkelijk in elkaar te zetten

Versteeg

Goede ervaring. Wij hebben bij JORG tafelpoten gekocht om onze oude tafel weer een nieuwe look te geven. Ze hebben een duidelijke website en reageren en leveren relatief snel. Gezien de prijzen...

Prijs en kwaliteit

Misschien zou de beschrijving wat duidelijker kunnen en in het bijzonder hoe het wordt afgeleverd. Ik verwachte een grote aan elkaar gelaste unit maar kreeg alles in lossen onderdelen die ik makkelijk in elkaar kon zetten (veel makkelijker!). De ingeschakelde hulptroepen bleek ik dus niet nodig te hebben.

Tonnie Reuvekamp

Prachtig tafelblad besteld en geleverd gekregen binnen de maand , zijn er zeer content mee

Korte lijnen hoge service

We werden goed en vakkundig geholpen . Zijn superblij met het resultaat

Goede en vakkundige personeel

Linda

Perfect, levering binnen de aangegeven termijn. Mooie kwaliteit, hele blij mee!

Jolanda Feteris

Wij hebben een mooie steijgerhouten kast op maat laten maken,hij is prachtig ,ben er echt heel blij mee.
Zeer mooi gemaakt.

Zeer aardige telefonisten,ook met leveren,je kan bellen ,en je hoort hoelaat ze ongeveer komen!,

G.Kamphuis

Prima webshop, en geleverd volgens afspraak.

Ann Dom

Heel vlot besteld via de website, geleverd en alles tip top in orde!!

Zeer duidelijke product omschrijving, correcte en tijdige levering!