7.4/10
6.8/10
7.2/10

Alte

Goede service en snelle levering

Kwaliteit en netjes bezorgd

G. Otter

Kwalitatief goede meubels

Kwaliteit van het product

Afspraak bezorging op allerlaatst moment week uitgesteld, levertijd was al 6 weken, kwam nog een week bij.

Jan van Pouderoijen

Loungebank bouwpakket.
Bank van 2.30 meter besteld maar kreeg een bank van 2.00 meter
Na een paar dagen werden de goede planken afgeleverd. Netjes opgelost.

Maar:
Tekening...
Loungebank bouwpakket.
Bank van 2.30 meter besteld maar kreeg een bank van 2.00 meter
Na een paar dagen werden de goede planken afgeleverd. Netjes opgelost.

Maar:
Tekening klopt niet, wordt ook toegegeven bij navraag. 3 plankjes van de rugleuning zijn omgedraaid met 2 plankjes die de hellingshoek bepalen. Je kunt ze wel gebruiken als je de lange plantjes zelf korter maakt. Ik had ze al gemonteerd dus helaas veel extra schroef gaten. Er horen 10 schroeven van 80mm bij te zitten volgens beschrijving, maar deze waren bij mij 70mm lang. Verder miste ik 32 schroeven van 50mm. Alles bij elkaar €10 bij bouwmarkt.

Goed hout

Tekening aanpassen, betere controle op omkleedt pakket.

Cidem

Snelle levering, mooi product

Vriendelijke bezorger

Jan Mommers

Onlangs tafel met afwijkende maten besteld.
Levering snel en correct, helaas een misverstand over het gebruik ervan.
Dat is netjes opgelost; pakket is retour gegaan en het betaalde bedrag...
Onlangs tafel met afwijkende maten besteld.
Levering snel en correct, helaas een misverstand over het gebruik ervan.
Dat is netjes opgelost; pakket is retour gegaan en het betaalde bedrag is volledig terug gestort.
Dat vind ik een prima service en verdient een pluim!

levering en service

Iets meer info over materiaal

Dutrieux Frédéric

Prijs/ kwaliteit absolute nr1 in de Benelux !!

Prijs/ kwaliteit verhouding. De kwaliteit en de afwerking die je krijgt voor zulke scherpe prijzen heb ik nergens anders gevonden. (kom ook steeds uit bij Nederlandse webwinkels). Product was ook... Prijs/ kwaliteit verhouding. De kwaliteit en de afwerking die je krijgt voor zulke scherpe prijzen heb ik nergens anders gevonden. (kom ook steeds uit bij Nederlandse webwinkels). Product was ook prima ingepakt en beschermd voor transport. Helemaal top !

Ik lees veel opmerkingen omtrent levering. De man die bij kwam leveren was een 50' te laat, rekening houdende met de lange afstanden die deze mensen moeten rijden en de zware stukken die ze moeten... Ik lees veel opmerkingen omtrent levering. De man die bij kwam leveren was een 50' te laat, rekening houdende met de lange afstanden die deze mensen moeten rijden en de zware stukken die ze moeten leveren (file's, mensen niet thuis, enz...)had ik echt te doen met de transporteur. Met de glimlach wat drinkgeld gegeven. Spijtig dat het gamma van badkamermeubelen beperkt is tot steigerhout meubelen.

Falk

Prachtige tafel, fijne service

Goede communicatie

Anno

Super

Reactietijd

Leveringstijd

Hans Esveldt

Levering binnen aangegeven tijd, tafel van oude en nieuwe steiger allen met draadeinden. Op zich oke. In 1 poot zit een barst , foto van gemaakt en gemaild geen reactie op terug. De steeksleutel... Levering binnen aangegeven tijd, tafel van oude en nieuwe steiger allen met draadeinden. Op zich oke. In 1 poot zit een barst , foto van gemaakt en gemaild geen reactie op terug. De steeksleutel maat 32? niet geleverd , waren volgens de chauffeur op. Daar sta je dan met een tafel waar geen poten aan zitten. Gelukkig had een behulpzame buurman een bako.overall 2e levering in 5 jaar tijd. Service en respons tijd op klacht langer geworden.

Geleverd zoals aangegeven

Lever alleen als alles er is en reageer op vragen cq klachten.

Atelier Leeman

Tja wat zal ik ervan zeggen, veel emails ontvangem elk mailtje 2x bestelling eindelijk klaar, afhaal afspraak gemaakt.
Foute afrekening en bestelling niet te vinden, nog maals wachten op...
Foute afrekening en bestelling niet te vinden, nog maals wachten op bestelling, moest ook nog gezaagd worden. Wat vind je daar dan van.
grt Ron

goed contact

minder emails versturen wel in duidelijke taal cq begrijpelijk