7.9/10
7.1/10
7.9/10
8.1/10

Patrick vd Stok

3 weken geleden eiken tafelblad besteld inclusief 2 stalen poten. Snel een mail gehad met levering week 49. 3 dagen voor de levering netjes een mail ontvangen dat de bestelling donderdags zou komen....

Duidelijk en snel bij vragen en levering

Mails van de planning komen in tweevoud

Jef Maes

Snelle en vlotte levering. Ook de gevraagde producten voldoen aan alle eisen.

Els Laumen

Superstoere tafelpoten mogen ontvangen! Heel blij mee...altijd goede service en kwaliteit!!

Mandy

Snelle en goede levering op afgesproken tijd. Netjes een half uur van te voren gebeld.

Snelle levering.

Fam. Blokland

Goede firma, snel antwoord op vragen en duidelijke communicatie over levering (voorkeur en keuze is mogelijk).

Altijd bereikbaar, duidelijk communicatie over levering en ook snelle levering mogelijk.

Ga zo door!!!
Wij zijn superblij met onze eettafel!!
Origineel , prachtig en functioneel.

Pim

Bezorger was niet vriendelijk. Wou niet helpen met tillen. Dit was voor mij vooraf niet duidelijk. Schroeven voor tafelblad waren te lang. De eerste schroeven gingen dwars door het tafelblad heen....

Echt een Super gave tafel. Een echte eyecatcher. De keuze is reuze.

Je moet zelf wel een beetje verstand van klussen hebben. Handleiding is niet echt handig. Je moet zelf wel een beetje handig zijn om de tafel in elkaar te zetten.

Klantvriendelijk bedrijf!

levering op tijd

nee

Milatz

We zijn heel tevreden met de bestelde tafelpoten. Keurig verpakt op de aangegeven tijd opgehaald. Prima contact ook voor speciale wensen

Dave van der Valk

Zeer goed

Duidelijk antwoord tijdens contact.
Goede levering

Prima service

Goede prijsstelling, kwaliteit goed!

Kan losse pootjes horend bij tafelonderstel niet op de site bestellen. Had het ingevuld bij opmerkingen, dit was niet meegenomen.
De herinneringsmail voor afleveren/ophalen is niet duidelijk.
Maak een mail voor bezorgen en een andere voor ophalen.