8.1/10
6.7/10
8.3/10
7.9/10
7.9/10

Zeer negatieve ervaring opgedaan met Jorg in de levering en afwikkeling van onze bestelling.
Wij hebben een stapelbed besteld bij deze firma en op lokatie in Naarden gevraagd of wij spiralen...

uiterlijk

Klantvriendelijkheid is echt abominabel na verkoop
Communicatie
Planning
Veiligheid product

wildeman

Is een goed bedrijf. word netjes geholpen en snel

snelle reactie .
goede kwaliteit hout
goede beschrijving duidelijk uitgelegd

de maten van de doe het zelf bouwpakket buiten tafel kloppen niet helemaal.
als je de tafel 100 cm breed besteld dan is hij in werkelijkheid 95 cm
de blokpoten zijn niet 14 cm breed maar 13 1/2 cm
de dwars rand met de schroeven van 7 cm zou ik eerder 7 1/2 of liever 8 cm doen dan is het steviger

Prima service, bij aflevering van ons bed vergeten schroeven af te leveren.
Werden binnen 24 uur nageleverd, goed geregeld!

Mooie goede kwaliteit, veel mogelijkheden in maatwerk!

Communicatie tussen telefoniste en chauffeur kan beter, was bij ons wijziging van telefoonnummer niet doorgegeven aan chauffeur.
Dit gaf wat onophoud bij levering.

Willemijn van den Berg

Jammer maar wij zijn erg teleurgesteld in de service van JORG! Levering van de tafel pas na 10 weken maar ja, kan gebeuren. Toen bleek de chauffeur de poot van de tafel niet bij zich te hebben. Hij...

Er worden mooie meubels gemaakt.

Zoek de betekenis van de spreuk:' de klant is koning' eens op!

Bestelling ging goed, afleveren was een drama. Eerste 2 keer werd niet op de afgesproken tijd afgeleverd, 3de poging ging goed. Ook werd geen contact opgenomen dat de levering niet door ging.

Snelle levering uit voorraad.

Bezorgen en communicatie zijn slecht. 2x voor niks zitten wachten.

Hendriks

Klantvriendelijk
Nette en mooie tafel
Goede uitleg erbij voor het in elkaar zetten

Dat de bezorg service super is,
Alles is netjes in de garage gezet.

Website is duidelijk en overzichtelijk

Kreeg al snel een mail met de order.

De nummers op de tafel en poten zouden wel wat kleiner mogen. Soms zie je het nummertje nog net te voorschijn komen nu de tafelpoten aan het blad vast zit.

Als je de datum krijgt op de mail is het fijn als je een beetje weet of de tafel in de ochtend of middag bezorgd word. Bij ons was dit nodig in verband met halve dag aan het werk.

Desiree

Uiterst onbeschift en slecht bedrijf!!!
Persoonlijk gewerst om meubels samen te stellen en besteld op maat ...4 maanden later zouden ze geleverd worden ...Op de dag van levering een...

DW

Levertijd viel tegen. Tafel op 20-5-2018 besteld, levertijd 5-6 weken. Echter pas 24-7-2018 geleverd, ruim 9 weken later dus. Wij moesten er zelf achteraan bellen om te horen dat de levering weken...

Vriendelijke bezorger. Melde van te voren dat hij eraan kwam.

Afmeting tafel 190x95 i.p.v. zo als besteld: 190x100. Handleiding komt niet overeen met het geleverde materiaal. Enkele latten te lang, moet ik dus nog op maat zagen. Één van de meegeleverde bitjes niet geschikt voor de schroeven. Verschillende schroeven daardoor kapot gedraaid. Meegeleverd boortje was zo gebroken.

P. Vrolijks

Goede mooie kwaliteit, qua leveringstijd zijn ze redelijk vrij in de zin dat nadat je besteld hebt de leveringsdatum nog wel eens kan verschuiven. Erg fijn dat meubels in vele mate verkrijgbaar zijn!

Goede kwaliteit, goed materiaal. Levering is sterk verbeterd ten aanzien van een paar jaar geleden (toen zijn afspraken 3x verplaatst)

Probeer meer te gaan werken met exactere levertijden, we kwamen 1 schroef tekort, voor nu geen probleem want de bank zit goed en stevig in elkaar, maar wel slordig dat het niet goed overeen komt.