8.1/10
7.3/10
6.8/10
7.1/10

Miedema

Mooie producten maar jammer dat er niet even een montage handleiding bij zit. Deze stond in ons geval ook niet op de site en natuurlijk op zat niet iemand kunnen bellen. We zijn er uiteindelijk zelf...

Mooie producten. Hebben meerdere meubels inmiddels van Jorg in huis. Flexibel in op maat maken van producten.

Gewoon even een montage handleiding bij product toevoegen! Wel letten op kromme planken ook al zijn het oude planken. We konden het product maar van 1 kant op de site zien. Wel handig om meerdere kanten te laten zien.

Kamphuis

Goed bedrijf al wat vaker besteld.Duidelijke omschrijving.Gewoon een aanrader voor iedereen.

Duidelijke afspraken qua leveringšŸ‘

Alexander Vertenten

Schitterende ervaring met Jorg-Steigerhout

Juiste omschrijvingen op de website. Correcte opvolging van de bestelling. Correcte levering.

nee

Renate

Sidetable besteld,heel erg mooi en netjes gemaakt. levering netjes op tijd, super vriendelijk personeel Chapau Jorg!

Contact met de klant is super

Prettig bedrijf en erg betrouwbaar. Van bestelling tot aan bezorging goed geregeld. En de tafel die wij hadden besteld is van hele goede kwaliteit voor een hele mooie prijs. Ik zou dit bedrijf...

Jonathan

Via de overzichtelijke site heb ik een steigerhouten bank gekocht. Levering ging bij a goed, maar had een logische verklaring dat het even mis ging. Dit is netjes hersteld. Ik ben A-technisch en heb...

Overzichtelijke site
Betaalgemak
Oplossing van mogelijke problemen

Shona

Prachtig eind product en heel persoonlijk in het contact

Persoonlijk contact en eind product

Nico vos

Mooie tafel besteld van 300. Goed afgewerkt hout en mooi ontwerp! Top Jorg

Prijs kwaliteit heel goed

Het is handwerk dus levertijd duurt ongeveer 3 weken. Wat nog snel is eigenlijk.

W ellness studio Magda Klerk

Leuk bedrijf. Meedenkend over eigen ideeƫn. Flexibel met omruilen. Problemen worden goed opgelost.
Klantvriendelijk.
Aardige bezorgers