JORG-Steigerhout.nl

JORG-Steigerhout.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop JORG-Steigerhout.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company9192
7.6/10
86 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen JORG-Steigerhout.nl met 7.6/10. Gebaseerd op 9192 ervaringen.

Goed (8/10)

Heldere dienstverlening

Score voor JORG-Steigerhout.nl:4/5

Top.

JORG-Steigerhout.nl 1 beoordeling
Maureen Smit, TomTom International B.V.
Onvoldoende (4/10)
Maureen Smit, TomTom International B.V.

Mooi meubilair en goed afgewerkt voor een redelijk goedkope prijs

Service (telefonisch en meedenken met je klant met leveren)

Score voor JORG-Steigerhout.nl:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Ik weet bijna niet waar te beginnen....
jammer genoeg was de service om te huilen; niet mee willen werken voor een levering naar een kantoor in amsterdam, waardoor wij genoodzaakt waren om ons pand open te gooien. het werd nu ons probleem gemaakt omdat collega aan telefoon totaal niet met mij mee wilde denken voor de levering om dit bijvoorbeeld doordeweeks in avond te leveren. enige wat ik continu te horen kreeg, was dat het binnenkort bouwvak was (ik heb het eind juni/begin juli besteld, naar mijn weten is dit in augustus, dus wat hier mee te maken heeft, weet ik niet). als er werd medegedeeld dat jullie eenmaal zo druk zijn, had ik meer begrip gehad, maar nu werd er zeer kortaf gereageerd en ik moest het maar doen met deze info. .
eenmaal geleverd op een zaterdag, werd alles door chauffeur neergezet en heeft niet even meegeholpen om het in karren te zetten. (het was een hoekbank van 3x3 en twee bartafels met 4 stoelen.) ik begrijp dat iemand niet mee kan naar een etage, maar een klein beetje hulp was zeer zeker gewaardeerd. spullen zijn nu neergeknald en daarna is de beste man weggegaan..
omdat we geen pakbon hebben meegekregen, hebben wij niet kunnen controleren of ook daadwerkelijk aanwezig was. toen wij de hoekbank in elkaar gingen zetten, kwamen wij erachter dat beide armleuningen niet waren geleverd. weer bellen naar kantoor; wordt me weer verteld dat jullie enkel die zaterdag konden leveren en anders na de bouwvak. weer totaal niet mee willen werken met het leveren. heel, heel erg jammer is een understatement..! .
de druppel was voor mij toen er werd verteld dat het "te ver" rijden was en daarom niet meer in te plannen was. jullie zitten in naarden en wij in amsterdam:6 minuten als je kijkt op google maps. (nikkelstraat 7 - de ruijterkade amsterdam). is dit echt zo ver rijden voor je klanten die bijna 2,5k hebben gespendeerd bij jullie? het feit dat wij producten bij jullie hebben gekocht en niet een klein beetje service hiervoor krijgen, vind ik dan ook echt schandalig en is voor mij een reden om niet meer bij jullie af te nemen in de toekomst. gemiste kans, want wij hebben meerdere kantoren in nl en zullen in toekomst zeker weer dit soort meubilair nodig hebben. .
al met al: we zijn blij met de producten, ziet er mooi en afgewerkt uit, niets meer aan doen. maar de service... ik wil er eigenlijk geen woorden meer aan kwijt. mocht je de ambitie hebben om zakelijke klanten binnen te halen, gaan jullie het op deze manier niet mee redden. er zit potentie in, maar werk s.v.p. een beetje mee met je klant en controleer je levering ook voor je het ook daadwerkelijk aflevert..

Uitstekend (10/10)

schroeven checken op lengte

Score voor JORG-Steigerhout.nl:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Netjes en goede levering..
ook alles klopt alleen hadden wij jammer genoeg de pech dat de bevestiging's schroeven van de poten op de tafelblad 2 mm te lang waren zodat ze door het blad heen gingen..
opgelost met opvul ringen en nu top !!.
staat mooi en voor het geld zeker super !!.

Frederika
Zeer slecht (2/10)
Frederika

Score voor JORG-Steigerhout.nl:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Zeer slecht; tafel zou op de dag van levering 'beschadigd' zijn geraakt bij transport. vervolgens kon de tafel pas weken later opnieuw geleverd worden. ik heb de tafel afbesteld.

De Gooijer
De Gooijer

Leuk kinderkeukentje

Helaas onnodige en lelijke afwerkingsdetais. Precies midden in het zicht dus had daarin betere controle verwacht.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede service maar had nettere afwerking verwacht.

Voldoende (6/10)

2 chauffeurs, tafel kant en klaar voor gebruik afleveren. Niet eerst zelf nog alles naar binnen moeten sjouwen en monteren.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Ik heb een ontzettend mooie tafel gekocht, ik vind het wel echt een domper dat je zelf de tafel met de chauffeur moet tillen, vervolgens moest ik ook zelf de poten eronder schroeven..
ik had graag gezien dat zo'n zware tafel niet zelf getild hoeft te worden.

wilhelm ras
wilhelm ras

de prijs was voor ons doorslaggevend

afwerking van het tafelblad was ronduit slecht ik ben zelf timmerman ik heb het zelf maar opgeknapt

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn ervaring was goed snelle levering.

Mooi product

Verstrek juiste informatie

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Op de site stond als levertijd 2 tot 4 weken. in de mail ter bevestiging werd dit 4. na 4 weken maar eens gaan bellen. het was al aangepast op de site was het antwoord. maar niet in de mail dus. vervolgens een tijd te horen gekregen wanneer het geleverd wordt. jammer dat het veel later werd en je daar niet even over gebeld wordt.....de spullen zijn erg leuk en robuust.

Uitstekend (10/10)

Maatwerk!

In de showroom iets meer begeleiding?

Score voor JORG-Steigerhout.nl:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We zijn geduldig en vriendelijk geholpen. .

Zeer slecht (2/10)

Goede kwaliteit

Klantenservice en levering is gewoon slecht. Tot 5 keer toe een levertijd doorgekregen en ter controle moet je een dag van tevoren bellen en dan wordt het uiteindelijk nog gewijzigd waardoor je weer een extra dag moet vrijnemen of regelen.

Score voor JORG-Steigerhout.nl:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

De winkel is netjes en de spullen zijn mooi, maar de levering en klantenservice is een drama.

Bedrijfsinformatie

JORGS Houten Meubelen is een webwinkel online. Wij leveren onze meubelen door heel Nederland, België en West-Duitsland.

JORGS Houten meubelen is opgericht in 2002 door Jorg van Rooij. Jorg van Rooij is de eigenaar van JORGS Houten Meubelen en is ooit alleen begonnen. In de afgelopen 10 jaar heeft het bedrijf niet stilgestaan en inmiddels werken ruim 35 fulltime medewerkers die dagelijks voor onze klanten de meubelen produceren. Jorg staat tegenwoordig zelf niet meer achter de werkbank, hij heef
Adres
Nikkelstraat 1