JORG-Steigerhout.nl

JORG-Steigerhout.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop JORG-Steigerhout.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company9303
7.6/10
86 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen JORG-Steigerhout.nl met 7.6/10. Gebaseerd op 9303 ervaringen.

Hoiting
Zeer slecht (2/10)
Hoiting

Mooi product.

De gehele dienstverlening, klantenservice en planning.

Als na 8 weken je tafel komt en je hoort een dag van te voren dat er niet gaat worden geleverd omdat het hout op is dat sta je wel zeer raar te kijken. Daar kan je ook een week eerder over bellen en iedergeval de klant op de hoogte houden van het proces. En als dan later de tafel zou worden bezorgd tussen 4 en 8 en er komt niemand en ook geen belletje of mailtje dan denk je ook dat dit nog bestaat. Tevens zoals eerder aangegeven is niemand die ik aan de lijn heb gehad van de klantenservice klantvriendelijk. Echt heel slecht. Het bestellen van een tafel gaan snel maar daarna kan je het als klant maar uitzoeken en heb je alleen maar ellende.

Score voor JORG-Steigerhout.nl:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Zeer slecht klantenservice, bezorging en communicatie. beveel het ook aan niemand aan. zonde, want de tafel is wel mooi..
in plaats van 6 weken heb ik ruim 12 weken op mijn tafel moeten wachten. 3 x voor niks mensen opgetrommeld om te helpen. er wordt op de website aangegeven dat het blad tot over de drempel wordt gebracht. echter komt er een persoon de tafel leveren, een enorm zwaar blad wat mij niet gaat lukken, zet het dan niet neer op de website dat het tot over drempel wordt gebracht en geef dan ook aan dat de chaffeur alleen komt en dat er dus hulp nodig is met het tillen van het blad..
heel vaak met de "klantenservice" gebeld. onbeschoft word je te woord gestaan en terwijl het bedrijf de fout maakt wordt er niet met je mee gedacht hoe zo snel mogelijk het blad geleverd kan worden(indien er sprake is van geen levering van het blad). ook over een compensatie wordt niet gesproken en kan je het als klant dus maar uitzoeken. echt onbegrijpelijk en nogmaals zonde dat het lijkt alsof het bedrijf het totaal niet boeit of ze klanten hebben of niet terwijl de tafel wel mooi is. iedereen aan wie ik dit vertel vind dit echt onbegrijpelijk. zeer zonde.

Martin Setz
Martin Setz

Netjes, snel en Goed geregeld

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Altijd super! zeer tevreden.

Uitstekend (10/10)

Snelle reactietijd. Goede service. Klantvriendelijk. Eigenlijk alles!

Gewoon doorgaan hoe jullie bezig zijn.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij wilden graag ons huis een industriële look geven. de tafelpoot van jorg-steigerhout past perfect in het plaatje. helaas had ik per ongeluk een salon tafelpoot in mijn winkelmandje gezet. toen de tafelpoot werd afgeleverd kwam ik hier pas achter (terwijl er echt op de e-mail bevestiging het woord salon staat hoor!). een mailtje naar jorg-steigerhout en de gelijk dezelfde dag reactie dat de tafelpoot omgeruild gaat worden. super service!.

Cees
Cees

complete service

een bouwtekening op papier zou wel prettig zijn.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik had het geluk om een bouwpakket van een 2 persoonsbed te winnen..
ik kreeg het pakket keurig aangeleverd binnen een week..
alle benodigde middelen waren er bij gedaan, zelfs een boortje om de gaten voor te boren..

Nicolette Sijpkens
Matig (5/10)
Nicolette Sijpkens

Mails worden slecht gelezen, heb 2x gebeld en 2x gemaild over een wijziging van de maat en nog wordt de goede maat in eerste instantie niet geleverd.

Score voor JORG-Steigerhout.nl:2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Het bestellen ging gemakkelijk, maar afwerking van het door mij bestelde wastafelmeubel viel tegen. de schroeven die vol in zicht zijn, waren niet op een lijn bevestigd. op de foto van het meubel op de website, zitten de schroeven wel in een rechte lijn. bij navraag krijg je als antwoord dat het handwerk is en dat dat kan gebeuren. iets te makkelijk om het daarop af te schuiven.

Linda
Linda

Leuk, stoer keukentje

Bij het doe het zelf bouwpakket van het kinderkeukentje klopte de afmeting van sommige onderdelen niet geheel.

Score voor JORG-Steigerhout.nl:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Nog niet eerder iets besteld.

Tilly Raafs
Tilly Raafs

Snelle levering met goed verpakt matriaalnee

Niet echt

Score voor JORG-Steigerhout.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Net bedrijf met behulpzaam personeel.snelle afhandeling met bestelde artikelen.

S. Van Heel
S. Van Heel

Snelle levering.

Score voor JORG-Steigerhout.nl:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Makkelijk bestellen en ruim binnen de gestelde levertijd bezorgd.

Karinda
Goed (8/10)
Karinda

Korte lijntjes met klant over levering.

Bouwtekening keukentje klopte niet helemaal. Nog eens nalopen.

Score voor JORG-Steigerhout.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering. leuke dingen!.

jeanne van marle
jeanne van marle

nee

graag mijn reactie op mijn schrijven van hierboven

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Tafel met ordernummer 76809 graag mijn reactie heeft de tafel besteld met de volgende maten 1.40 / bij 80 cm.
bij het monteren bleek de tafel de maten 1.77 / bij 77 cm te wezen dat betekend dat mijn 2 stoelen met armleuningen niet naast elkaar pasten toen moesten de tafelpoten op de hoeken geplaatst worden toen pasten de 2 stoelen wel naast elkaar er onder maar tussen de tafelblad en de poten is wel een open rand dan maar een tafelkleed er over dan zie je dat niet meer maar dat was niet de bedoeling de vreugde van een mooie witte tafel is nu gecamoevleerd omdat je dat nu niet meer ziet.

Bedrijfsinformatie

JORGS Houten Meubelen is een webwinkel online. Wij leveren onze meubelen door heel Nederland, België en West-Duitsland.

JORGS Houten meubelen is opgericht in 2002 door Jorg van Rooij. Jorg van Rooij is de eigenaar van JORGS Houten Meubelen en is ooit alleen begonnen. In de afgelopen 10 jaar heeft het bedrijf niet stilgestaan en inmiddels werken ruim 35 fulltime medewerkers die dagelijks voor onze klanten de meubelen produceren. Jorg staat tegenwoordig zelf niet meer achter de werkbank, hij heef
Adres
Nikkelstraat 1