8.3/10
7.9/10
8.1/10

Thor2611

Prettig bedrijf, degelijke spullen

Snelle levering en vriendelijk personeel
Degelijke spullen

de handleiding voor de tv meubel mag iets duidelijker.
de voorgeboorde gaten klopten niet helemaal, dit hebben we zelf op kunnen lossen

Thor2611

Eettafel vanaf foto als bouwpakket besteld. Snelle keurige levering en de tafel was snel in elkaar gezet.

Goede service, mooie stoere producten.
Verwacht geen IKEA klus, ik ben een hele zondag bezig geweest met 1 bank en 1 stoel (+ impregneren).

Snel effectief persoonlijk contact.
Mooi eindresultaat.

Enkele puntjes:
- Bank blijkt 38 cm breder te zijn dan op website aangegeven (leuningen niet meegeteld).
- Foutjes in handleidingen en stuklijsten (worden hersteld).
- Enkele missende plankjes (werd snel nageleverd).
- Te weinig schroeven geleverd (zelf opgelost).
- Tapse latjes moest ik zelf taps zagen.

JB Hekwerken

Wat een top bedrijf. Steigerhouten tuinbank besteld en keurig op datum en tijd geleverd.
Was een kado voor onze dochter en die is er ook super blij mee wat een prachtbank. Dank je.

Correctheid qua levertijd en materiaal

Lianne

Fijne eerste ervaring met Jorg!
Ik was zelf op vakantie, iemand anders moest het pakket aanpakken. Het nummer kon gewijzigd worden en de vrouw die mij hielp was erg vriendelijk!

Service van dit bedrijf, met name ook de communicatie.

Han van Houten

Mooie V tafelpoot besteld. En keurig volgens afspraak geleverd gekregen. Montage van blad simpel. Kortom heel erg blij.

Op tijd. Goede service.

Site verder optimaliseren zodat je makkelijk het hele proces kunt volgen. Nu moet je toch bellen.

Best spannend om te wachten op een tafel die je niet gezien hebt, sterker nog, zelf samengesteld hebt. Maar wat is ie gaaf! Echt blij mee!! Goede en nette service. Top bedrijf Jorg Steigerhout...

Nadia Vandenhende

Grote ronde tafel gekocht. Gewoon prachtig. Vriendelijke chauffeur. Kunnen niet klagen ☺

Een tafelblad voor de tuin dat in combinatie met al aanwezige schragen de eethoek compleetmaakt

Een echt maatwerkbedrijf. Precies wat je nodig hebt in haalbare maten.

neen

E Jalink

Voor een nieuwbouwwoning een badmeubel besteld, op maat.
Zeer hoge kwaliteit, vriendelijke support. En flexibel met levering.
Zeer tevreden.