7.4/10
6.8/10
7.2/10

Miranda

Mooi product, goede communicatie

Duidelijk en wat er niet staat, kun je via mail opvragen

Lekker doorgaan zo!!

Koulen

Prima bevallen

Heb bestelling gedaan, tussentijds gewijzigd en was allemaal geen probleem. Geleverd wat ik heb besteld. Chauffeur was erg aardige, behulpzame jongen.

Ik kwam in de showroom en toen was het net lunchtijd. Ik mocht blijven en rondkijken maar kon in die tijd niet geholpen worden. Vind dat niet echt meer van deze tijd vooral ook omdat er niks in de... Ik kwam in de showroom en toen was het net lunchtijd. Ik mocht blijven en rondkijken maar kon in die tijd niet geholpen worden. Vind dat niet echt meer van deze tijd vooral ook omdat er niks in de buurt is waar je in de tussentijd heen kan.

G

Prima service. Mooi product

Contact met zaak, product en levering

vooralsnog geen

Koster

Zeer slechte ervaring. 3 tafels besteld waarvan de eettafel veel te veel kleurverschil had tenopzichte van de andere.
Eerst geven ze de schuld aan verschillende leveranciers dan heb ik ze een...
Eerst geven ze de schuld aan verschillende leveranciers dan heb ik ze een paar jaar eerder besteld. Uiteindelijk is de tafel opgehaald om te herstellen en op de afgesproken datum om terug te brengen had de chauffeur niks bij zich omdat hij volgens het bedrijf de tafel op moest halen, voor niks vrij genomen! Nu komen ze weer een week later, totaal geen begrip voor de klant of een regeling dat de bestelling alsnog snel geleverd wordt. Nooit meer iets bestellen bij Jorg!

Klantvriendelijker worden, zeker na het maken van fouten

MOCuitgevers

De voor geboorde gaten in tafelblad waren veel te groot. Zelf nieuwe gaten moeten maken voor onderstel. Dit is inmiddels onze 7e tafel die we besteld hebben maar de prijs is flink omhoog gegaan... De voor geboorde gaten in tafelblad waren veel te groot. Zelf nieuwe gaten moeten maken voor onderstel. Dit is inmiddels onze 7e tafel die we besteld hebben maar de prijs is flink omhoog gegaan sinds onze 1e tafel die we daar besteld hebben. Maar de tafel blijft mooi.

Afleveren en planning is prima op tijd.

Zie boven

Niels

Ik ben zeer tevreden

Prima communicatie klantenservice je bent goed op de hoogte

Kan er geen vinden

Nv

Goed verlopen

Communicatie

Nvt

Terrazzo@Home

Matig, afwerking van het metaalwerk viel mij tegen. Lasnaden worden niet opgeschuurd alvoren ze geschilderd worden.
Ook werd ons in eerste instantie een verkeerd frame geleverd, dit werd de...
Ook werd ons in eerste instantie een verkeerd frame geleverd, dit werd de week nadien wel rechtgezet

Website is zeer duidelijk

Afwerking van de frames is echt zwak voor deze prijs
Planning is ook matig

Edward

Slechte service en communicatie

de chauffeurs die rondrijden weten meer dan het bedrijf zelf en zijn bereikbaar

Wees klantvriendelijk en doe net dat stapje extra voor je klanten om zaken te regelen en wimpel zaken niet af met "dit is het systeem"

Jan Peddemors

Goede informatie gekregen op vragen, levertijd en kwaliteit is prima.

kwaliteit

nvt