Theo

Prima. Vriendelijke en correcte medewerkers, zowel telefonisch als in de winkel.

Ramshond

Prima levering. Mooi op tij!

G.Hofman

Goed len prettig

Carolien

Deskundig advies en goede bezorging.

van dijk

Professioneel

Ronald Kattevilder

Mijn nieuwe Genos besteld na de demo van Peter Baartmans, en de antworden op mijn vragen die ik in de winkel hebt gesteld waren naar tevredenheid beantwoord. Bj het ophale van het keyboard heeft... Mijn nieuwe Genos besteld na de demo van Peter Baartmans, en de antworden op mijn vragen die ik in de winkel hebt gesteld waren naar tevredenheid beantwoord. Bj het ophale van het keyboard heeft Nico mij geholpen met het updaten van het keyboard en het installeren van de Genos complete pack. Goede service.

R.Tomasowa

Onlangs heb ik een mooie Taylor gitaar gekocht, ik werd vriendelijk en deskundig geholpen en ben zeer tevreden met de uitgekozen gitaar.
Wat een goede service ook om in aanmerking te komen...
Wat een goede service ook om in aanmerking te komen voor een lopende actie van Taylor.
Kortom, ik ben erg tevreden.

Music man

Joh de Heer is een bedrijf dat oog heeft voor de klanten. Altijd behulpzaam en meedenkend. Een ruim assortiment aan instrumenten en software dat elke keer weer wordt uitgebreid. Ook volgt men de... Joh de Heer is een bedrijf dat oog heeft voor de klanten. Altijd behulpzaam en meedenkend. Een ruim assortiment aan instrumenten en software dat elke keer weer wordt uitgebreid. Ook volgt men de nieuwste ontwikkelingen op muziekgebied. Ook een ruim assortiment muziekboeken .